al is mijn oudje niet helemaal representatief meer, zijn streken van vroeger heeft ‘ie inmiddels afgeleerd en de lekkere lange wandelingen zitten er niet meer in, maar geeft toch een beeld zo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
al is mijn oudje niet helemaal representatief meer, zijn streken van vroeger heeft ‘ie inmiddels afgeleerd en de lekkere lange wandelingen zitten er niet meer in, maar geeft toch een beeld zo
95Ellen schreef::’( max wilde niet uit logeren en heeft de hele nacht zitten janken, ik haal hem om 11 uur weer op... wat nu...
capopjekop schreef:Wel banketstaaf om die mensen daarmee lastig te vallen op hun vakantie maar het is mss de enige optie. Ik zou het als eigenaar iig wel willen weten als het niet goed gaat met ons dier
Bij het minste en geringste hangt ie in de pup. Dus ze zitten steeds gescheiden. Maar Kees kan niet in een bench en als ie achter het hek moet gaat ie gillen. Dus nu de pup steeds in de bench maar vindt dat eigenlijk best sneu
Verwacht dat het in de loop van de week wel beter gaat. Maar had na aanleiding van hun beschrijving toch een hele andere hond verwacht. Ze komen helemaal uit het zuiden dus ik heb gezegd dat als hun hond is zoals ze hem omschreven ik het zonder ontmoeting wel aandurfde. Maar dan moet je je hond natuurlijk wel eerlijk omschrijven...
ik heb tot nu toe alleen katten en honden aanvragen gehad
de grijze poept en plast steeds in huis
terwijl ik veel met hem loop en hij kan meestal ook de tuin in, maar buiten plast hij niet
Ik hoop dat het de stress van een nieuwe omgeving is en dat het snel klaar is.
maar per september ben ik doordeweeks overdag weer van huis dus is dagopvang geen optie. Het is meer een zomer- en soms in het weekend-baantje voor mij

Dankje! Ik ken echt nul pensions, max is nooit naar een pension geweest. capopjekop schreef:Jeetje wat rot.
Ik heb mn eerste aanvraag binnen via pawshake voor 4 chinchillas, vissen en een kat. Hopelijk gaat dat door want ik ben erg benieuwd naar chinchillas. Daar heb ik nog geen ervaring mee.
Voor de rest even vriendelijk als een cavia, alleen stukken handiger om op plekken te komen waar je ze niet verwacht