Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daphne_xxx schreef:Marleen en Yvanka; hebben jullie je stage goed afgerond? Succes straks op school!
Gister eerste toets gehad, anatomie, en gehaald met 83%![]()
Tijdens het leren vond ik het onwijs moeilijk, al die hormonen en alles lijkt op elkaar maar ook weer niet, maar tijdens de toets wist ik het opeens wel en ging ik in minder dan 20 minuten door 40 vragen heen
Jenny21 schreef:Voor diegene die van mbo naar hbo zijn gegaan, hoe beviel dit?
Ik hoor geregeld dat dit echt een grote stap is.
Veel in het Engels en veel schrijfwerk?
Ik zou het graag tzt nog gaan doen maar ergens houdt het me tegen...
( ben 35 jaar dus al even uit de schoolbanken)
anoniempje1 schreef:Hey allemaal
Ik ben al een poosje een stille meelezer haha. Maar nu reageer ik ook eens een keer.
Ik heb 2 jaar geleden mijn mbo verpleegkunde afgerond en doe nu hbo-v verkort. Dat betekent dat ik nu in mijn laatste jaar zit ( ik ben dit semester begonnen in de 4e dus net een week). Nu moet ik voor volgende week een onderwerp voor mijn scriptie bedenken, maar ik heb geen flauw idee!
Mijn eindstage voor het volgende semester is ook nog niet bekend, het moet dus wel een breed onderwerp zijn. Ik ben werkzaam in de thuiszorg dus daar zou ik het eventueel wel over kunnen doen, maar ik ben zooo inspiratieloos. Wie heeft de gouden tip?![]()
Jenny21 schreef:Voor diegene die van mbo naar hbo zijn gegaan, hoe beviel dit?
Ik hoor geregeld dat dit echt een grote stap is.
Veel in het Engels en veel schrijfwerk?
Ik zou het graag tzt nog gaan doen maar ergens houdt het me tegen...
( ben 35 jaar dus al even uit de schoolbanken)
daphne_xxx schreef:Succes Xelodi!
Ik heb straks verpleegkundig handelen praktijk en net zoals de vorige keer(toen ik een excellent had gehaald) tril ik en heb ik een grote knoop in mijn maag.
Dat hij maar goed mag gaan. Fingers crossed.