*kan weer ademen* Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
. ElineR schreef:_mjwb schreef:Super handig, dan ben je tenminste al een beetje voorbereidt of je slaagt of niet. Maar stel ik haal dit afgerond voor mijn vakken, slaag ik dan nog? (Dit is in het ergste geval gerekend):
NL - 7,5 (cijferbepalen zegt dat het tussen een 7,5-9 ligt)
Fa - 5,6 (als ik de normering van vorig jaar aanhou dan is het een 6,5, maar cijferbepalen zegt dat het tussen de 5,6-7,6 ligt)
Gs - 5,4 (als ik de normering van vorig jaar aanhou dan is het een 6,2, maar cijferbepalen zegt dat het tussen de 5,4-7,4 ligt)
Ak - 4,0 (ik vind aardrijkskunde heel erg moeilijk. Hoe hard en veel ik er ook voor leer, ik haal nooit een voldoende)
Eng - 6,0 (hier ga ik minstens een 7,5 voor halen want ik heb heel mijn opleiding in het Engels gedaan, maar in het ergste geval)
Kunst- 6,0 (ook ergste geval. Met dit vak heb ik de ene keer een voldoende en de andere keer een onvoldoende)
WisA - 5,0 (dit vak vind ik heel erg moeilijk)
Als ik alle cijfers gemiddeld doe dan kom ik uit op een: 5,6
Met mijn combinatiecijfer erbij dan kom ik uit op een 5,8
Dat mag toch gewoon zo? Ik snap er helemaal niks van, van wanneer je wel of niet geslaagd bent.
Merelll - Probeer anders vandaag tussendoor nog wat te slapen
Volgens mij ben je dit geval niet geslaagd want je moet per tekortpunt een compensatie hebben en je moet voor het CSE (echt puur de examens) ook een 5,5 gemiddeld halen.
Zal er aan denken als ik het echt even niet meer weet Eliner Nina1999 schreef:Hoe ging wis b vwo bij jullie? Ik vond het tegenvallen, heeel veel gonio en logaritmes...
Ik hoop echt op een goede n-term.
Nina1999 schreef:Idd totaal niet vergelijkbaar! Heb alle examens van 2010 t/m 2016 gemaakt om te oefenen, maar dit leek er echt niet op. Dit was meer nederlands en natuurkunde, als wiskunde. Ondanks dat het maar 14 vragen waren, vond ik hem ook behoorlijk lang.
Op laks staat dat gemiddeld ingevulde score 43 is, dat vind ik best veel eigenlijk. Nu afwachten dus maar...
ElineR schreef:Hoe kunnen jullie zo hoog halen voor bio.
Mag ik vragen wat jullie gemiddeld staan daarvoor? Bij ons was het gemiddelde volgens mij onder het nulpunt.
Vind bio gewoon leuk.
LoveGlove schreef:Voor de mensen die niet snappen wanneer je nou wel of niet geslaagd bent:
Je mag 2 5en hebben
Je mag ook een 4 hebben
Bij een 3 ben je officieel gezakt, ook als je compensatiepunten hebt
Je mag geloof ik ook maar 1 compensatiepunt gebruiken.
Ik heb daar een boekje van, en dit is wat ik even zo uit mijn hoofd denk te weten
WildDreams schreef:LoveGlove schreef:Voor de mensen die niet snappen wanneer je nou wel of niet geslaagd bent:
Je mag 2 5en hebben
Je mag ook een 4 hebben
Bij een 3 ben je officieel gezakt, ook als je compensatiepunten hebt
Je mag geloof ik ook maar 1 compensatiepunt gebruiken.
Ik heb daar een boekje van, en dit is wat ik even zo uit mijn hoofd denk te weten
Dat snap ik inderdaad. Maar je moest toch ook een 5.5 voor je CE's gemiddeld staan? Ik snap niet hoe je op die manier dan voor een vak kan zakken