Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilja000 schreef:18 december eindgesprek! Nu nog als een malle werken aan de laatste opdrachten!
lovelyfiefy schreef:Wat lekker Ilja!!
Nog even doorbijten, je bent er bijna!![]()
stillangel: Waarvoor sta je in de wacht bij de LOI ?
2 examens achter elkaar, pittig, succes !
lovelyfiefy schreef:fijn dat het nu dan wel gelukt is!
ik kreeg laatst een standaard mail over examen datums die bekend zijn.
Maar geloof dat ik me daar zelf voor moet inschrijven,
althans dat dacht ik begrepen te hebben toen ik met iemand belde over de opleding
StillAngel schreef:lovelyfiefy schreef:fijn dat het nu dan wel gelukt is!
ik kreeg laatst een standaard mail over examen datums die bekend zijn.
Maar geloof dat ik me daar zelf voor moet inschrijven,
althans dat dacht ik begrepen te hebben toen ik met iemand belde over de opleding
Ja, dan moet je in de campus kijken bij Examenoverzicht en even je mondelinge examens een voor een aanklikken. Dan kun je je aanmelden.
StillAngel schreef:@lovelyfiefy:
Je moet het evengoed wel goed in de gaten houden. Ik ben ook nog lang niet klaar voor Spaans, maar mondeling is het maar 2 keer per jaar. Stel dat ik mij nu niet aanmeldt, mag ik in het najaar volgend jaar pas. En dat gaat heel erg in de weg zitten omdat ik dan al mijn diploma wil hebben.
Heel goed vooruit denken en alles een voor een inplannen. Bekijken bij het examenoverzicht wat je moet doen en dan voor jezelf plannen wanneer je dat kan doen. Zelfs een grove schatting is beter dan niets.
NYC2B schreef:Hoi!
Ik ben al een tijdje aan het nadenken over een opleiding via LOI.
Ik kan helaas niet naar school en stage voorlopig dus ik moet het bij thuisstudie houden. Kan dat eigenlijk wel?
En wat is het verschil tussen al die opleidingen of zijn het cursussen?
Ik heb erg veel interesse in de HBO inleiding psychologie maar is dat een opleiding of cursus? Heb je er dan wel wat aan?
Mijn opleidingsniveau is VMBO TL (niveau 4)
Ik heb 3 jaar MBO verpleegkunde gedaan. Maar het lijkt mij niet dat ik met een certificaat van die opleiding opeens HBO kan beginnen?
Anoniem schreef:Ik ben erg aan het twijfelen of je, als je een andere werkveld in wilt, ook genoeg hebt aan wat losse cursussen ipv echt een mbo4 opleiding incl stage .
Dus om even voorbeeld te noemen, cursus administratie, cursus juridisch medewerker, korte mbo cursus Office manager...