Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xjuulsz schreef:jasmijnz schreef:Dat heb ik intussen wel uitgevonden haha! Je kan vanaf 3 juli tot ergens in september gewoon 'binnen lopen'
Ah oke, thanks! Dan is dat het enige volgens mij, want je hoeft in ieder geval geen toelatingstoets voor diergeneeskunde
Ushanka schreef:Het is bijna 1 mei, tijd om te bedenken wat ik ga doen met mijn leven als ik niet nageplaatst wordt. Ik zat te denken aan biologie in Utrecht. Moet dit dan als nieuw verzoek via studielink? Ik neem aan dat mijn aanmelding voor DGK dan gewoon nog blijft staan, toch?
xjuulsz schreef:jasmijnz schreef:Wie kan mij helpen want kom er gewoon niet uit...
Via klasgenootjes hoorde ik dat je een toets moet maken wil je toegelaten worden in België. Waar kan ik me inschrijven voor die toets? Moet ik me nog ergens anders inschrijven of is enkel inschrijven voor de toets voldoende en gaat het inschrijvingsproces pas verder wanneer je de toets hebt gehaald?
Als je geneeskunde of tandheelkunde wilt studeren in België moet je wel een toelatingstoets maken, voor diergeneeskunde niet. Volgens mij is het zo dat je voor diergeneeskunde naar de universiteit toe moet om je in te schrijven, maar weet verder niet precies welke dag.. ben dat ook nog even aan het uitzoeken haha
Ushanka schreef:Ik heb rangnummer 243; cijfers 6,6, kennistoets 27/29, kritisch redeneren 11/17 en persoonlijkheid 4,8/5.
De afgelopen anderhalve maand zijn er ook geen afvallers meer geweest. Pff..