VWO6 16/17

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 18:12

Wij krijgen na ieder examen een hapje en een drankje om even bij te komen en rustig bij te kletsen. Ook om te voorkomen dat men gelijk weer door gaat leren en niet even rust neemt. Heel fijn. :j

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 18:33

Dat is wel heel erg fijn zeg!

manonnevot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 20:36

Resistance schreef:
Wij krijgen na ieder examen een hapje en een drankje om even bij te komen en rustig bij te kletsen. Ook om te voorkomen dat men gelijk weer door gaat leren en niet even rust neemt. Heel fijn. :j

Wat als je dan 2 examens hebt? Dan kun je het toch niet meer even doorkijken, of ligt dat aan mij :P

evaxfanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 20:54

Gaan jullie morgen ochtend nog iets doen of lijkt jullie dat niet verstandig? Ik weet het niet zo goed...

xGwenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 21:07

Ik doe morgenochtend 1 tekst maken, gewoon even om erin te komen :)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 21:10

ah zelfde stad komen we uit gwen.

Bij mij gaat om 4 uur mijn eerste wekker, dus ga zo maar slapen en hopen dat alle kennis in mijn hoofd terecht komt _O-

denk dat ik het argumentatie schema morgen tijdens mijn lunchpauze nog eens doorlees en nu nog een keer de opdracht van engels doorlees.

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 21:22

Ik doe morgen denk ik niks meer, heb net nog ongeveer het halve examen van nederlands 2016-1 gemaakt (tekst 1 en tekst 2 af) en dat ging prima, had toen nog 2 uur over dus dan moeten die laatste +- 15 vragen verdeeld over 3 teksten denk ik wel lukken binnen de tijd.
Misschien dat ik die morgen nog even afmaak, maar ik moet echt denken aan mn energie level dat ik miet teveel doe al....

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 11:53

Veel succes vandaag :D
Ik ben best zenuwachtig...

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:02

Jaa succes iedereen!

Hebben mensen hier t examen nederlands van vorig jaar gemaakt? Ik heb m net en gister avond deels, nog even gemaakt omdat iedereen die zo lang vond en te weinig tijd had. Maar ik had nog een uur over en rond de 7.5 als cijfer..

Heb dr wel vertrouwen in opzich :))

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:45

Ik heb echt het idee dat ik de helft van het examen Nederlands niet heb gezien oid

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:01

Hoe ging hij bij jullie? Ik vond hem wel wat lang, omdat ik bij alle oefenexamens binnen 2 uur klaar was en nu de volle 3 uur heb benut.. Ik vond hem best te doen maar ik vind het heel lastig in te schatten of ik nou goed bezig was of juist niet.
Ben wel blij dat ik heb af heb gekregen want een vriendin van mij heeft 18 punten laten liggen :(

Nu even rust en na het eten weer verder aan kunst algemeen -O-

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:02

Ik begin nu echt serieus te twijfelen welke tekst en vragen ik gemist heb :') waren toch 39 vragen en 4 teksten? Toch?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:04

What just happened. :')

Wat ik ervan mee heb gekregen is Van Cleveld en Saarloos die over de rug van arme examenleerlingen hun ruzie uitbekvechten, en de paniek die ik voelde toen ik na 2 uur pas bij tekst 3 was. :')

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:06

StonedRomy schreef:
Ik begin nu echt serieus te twijfelen welke tekst en vragen ik gemist heb :') waren toch 39 vragen en 4 teksten? Toch?!

Ja klopt! Over mannen - vrouwen en handhaving etc volgens mij, ben het nu alweer kwijt oeps

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:08

Resistance schreef:
What just happened. :')

Wat ik ervan mee heb gekregen is Van Cleveld en Saarloos die over de rug van arme examenleerlingen hun ruzie uitbekvechten, en de paniek die ik voelde toen ik na 2 uur pas bij tekst 3 was. :')

Hahaha, ik vond die teksten best interessant nog. Ik had toen ik op de helft van de vragen nog 1 uur en 3 kwartier dus kon opzich even 2 minuutjes pauze nemen om even te eten en te drinken. Merkte wel bij de laatste tekst met de overkoepelende vragen dat ik dacht van laat maar, en toen heel snel dacht ''nee dat kan niet even doorzetten' :o
Ik had me toch een honger na afloop :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:08

Ik wilde net een klacht gaan indienen dat het examen te kort was :')

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:09

JuliaKamm schreef:
Hoe ging hij bij jullie? Ik vond hem wel wat lang, omdat ik bij alle oefenexamens binnen 2 uur klaar was en nu de volle 3 uur heb benut.. Ik vond hem best te doen maar ik vind het heel lastig in te schatten of ik nou goed bezig was of juist niet.
Ben wel blij dat ik heb af heb gekregen want een vriendin van mij heeft 18 punten laten liggen :(

Bij mij precies hetzelfde, examens thuis geoefend en ruim binnen de tijd af en nu had ik echt tijdnood. Heb de laatste vragen wat afgeraffeld en de vragen in het begin veel te lang over getwijfeld, dus ik heb geen idee wat voor cijfer ik hier voor zou krijgen... Had ook geen tijd meer om te controleren of na te kijken

Ik heb morgen ook kunst! Ik had voor 2016-2 een 6, zonder te leren. Ik hoop dat het morgen wat beter gaat maar ik heb er wel vertrouwen in :)

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:10

JuliaKamm schreef:

Precies hetzelfde qua oefenen en nu met de tijd. Ik vond hem wat lastiger dan degene die ik geoefend heb, dat vergelijken constant vind ik zo stom. Maar opzich ging ie denk ok wel redelijk....

Bij ons hadden heel veel mensen hem niet helemaal af..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:14

De hoeveelheid beschikbare leestijd was veel te kort voor de hoeveelheid vergelijkingsvragen.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:14

Ik ga nu dus toch augustus volledig stressen over het feit dat ik het totaal verknalt heb :') hoe kan ik ruim 1 uur eerder klaar zijn geweest? Ik heb het nog nagekeken ook. Hoe erg heb ik het dan wel niet verpest?

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:16

Resistance schreef:
De hoeveelheid beschikbare leestijd was veel te kort voor de hoeveelheid vergelijkingsvragen.

Inderdaad, je moest steeds dingen terughalen uit de vorige tekst als je net in de volgende tekst zat. En er waren naar mijn mening ook teveel open vragen, want formuleren kost veel meer tijd dan meerkeuze..

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:17

xnaomivdh schreef:
Bij mij precies hetzelfde, examens thuis geoefend en ruim binnen de tijd af en nu had ik echt tijdnood. Heb de laatste vragen wat afgeraffeld en de vragen in het begin veel te lang over getwijfeld, dus ik heb geen idee wat voor cijfer ik hier voor zou krijgen... Had ook geen tijd meer om te controleren of na te kijken

Ik heb morgen ook kunst! Ik had voor 2016-2 een 6, zonder te leren. Ik hoop dat het morgen wat beter gaat maar ik heb er wel vertrouwen in :)

Ik had met leren voor 2016-1 een 6,2 en 2016-2 een 5,3.. Ik ga bij kua teveel geschiedenis gericht denken zegmaar terwijl ik mijn 'creatieve gedachtegang' aan moet zetten van mijn docent :')

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:18

xnaomivdh schreef:
Resistance schreef:

Inderdaad, je moest steeds dingen terughalen uit de vorige tekst als je net in de volgende tekst zat. En er waren naar mijn mening ook teveel open vragen, want formuleren kost veel meer tijd dan meerkeuze..

Waren inderdaad onwijs veel open vragen.. Maar gelukkig maar 2 'welk deel hoort bij welke alinea' vragen, die vind ik zo moeilijk *\o/*

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:19

xnaomivdh schreef:
Resistance schreef:

Ja mee eens echt verschrikkelijk >;)

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:22

Of jij bent gewoon geniaal! _/-\o_

Bij mij ging het echt bagger, was bij vraag 25 toen er werd aangekondigd dat we nog een half uur hadden. Heb geprobeerd er nog wat van te bakken, ong. 5 vragen niet kunnen maken. 25> wel echt afgeraffeld. Bij ons was niemand eerder klaar, er waren er wel bij die hem net op tijd af hadden, maar heel veel mensen hadden hem dus niet af.

Ik ga sowieso klagen bij LAKS. En nog even rustig alle stromingen doornemen voor morgen: KUA.