Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Resistance schreef:Wij krijgen na ieder examen een hapje en een drankje om even bij te komen en rustig bij te kletsen. Ook om te voorkomen dat men gelijk weer door gaat leren en niet even rust neemt. Heel fijn.
waren toch 39 vragen en 4 teksten? Toch?! 
Resistance schreef:What just happened.
Wat ik ervan mee heb gekregen is Van Cleveld en Saarloos die over de rug van arme examenleerlingen hun ruzie uitbekvechten, en de paniek die ik voelde toen ik na 2 uur pas bij tekst 3 was.
JuliaKamm schreef:Hoe ging hij bij jullie? Ik vond hem wel wat lang, omdat ik bij alle oefenexamens binnen 2 uur klaar was en nu de volle 3 uur heb benut.. Ik vond hem best te doen maar ik vind het heel lastig in te schatten of ik nou goed bezig was of juist niet.
Ben wel blij dat ik heb af heb gekregen want een vriendin van mij heeft 18 punten laten liggen![]()
Nu even rust en na het eten weer verder aan kunst algemeen
JuliaKamm schreef:Hoe ging hij bij jullie? Ik vond hem wel wat lang, omdat ik bij alle oefenexamens binnen 2 uur klaar was en nu de volle 3 uur heb benut.. Ik vond hem best te doen maar ik vind het heel lastig in te schatten of ik nou goed bezig was of juist niet.
Ben wel blij dat ik heb af heb gekregen want een vriendin van mij heeft 18 punten laten liggen![]()
Nu even rust en na het eten weer verder aan kunst algemeen
Resistance schreef:De hoeveelheid beschikbare leestijd was veel te kort voor de hoeveelheid vergelijkingsvragen.
xnaomivdh schreef:Bij mij precies hetzelfde, examens thuis geoefend en ruim binnen de tijd af en nu had ik echt tijdnood. Heb de laatste vragen wat afgeraffeld en de vragen in het begin veel te lang over getwijfeld, dus ik heb geen idee wat voor cijfer ik hier voor zou krijgen... Had ook geen tijd meer om te controleren of na te kijken
Ik heb morgen ook kunst! Ik had voor 2016-2 een 6, zonder te leren. Ik hoop dat het morgen wat beter gaat maar ik heb er wel vertrouwen in
xnaomivdh schreef:Resistance schreef:De hoeveelheid beschikbare leestijd was veel te kort voor de hoeveelheid vergelijkingsvragen.
Inderdaad, je moest steeds dingen terughalen uit de vorige tekst als je net in de volgende tekst zat. En er waren naar mijn mening ook teveel open vragen, want formuleren kost veel meer tijd dan meerkeuze..
xnaomivdh schreef:Resistance schreef:De hoeveelheid beschikbare leestijd was veel te kort voor de hoeveelheid vergelijkingsvragen.
Inderdaad, je moest steeds dingen terughalen uit de vorige tekst als je net in de volgende tekst zat. En er waren naar mijn mening ook teveel open vragen, want formuleren kost veel meer tijd dan meerkeuze..