essie_blue schreef:Toppie dankjewel! Ook bedankt voor de feedback! Ik snap inderdaad wat je bedoelt met negatief, heb ik zelf nog niet zo bij stil gestaan, maar zal ik zeker de volgende keer aan denken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Is extern maar zorgt wel voor studie punten. Als ik het niet haal kost de herkansing mij 350 euro. En zijn twee tentamens maandag... Herkansing is ook pas in december.

Kimmess schreef:@Laura_x_: Ik heb de vraag mbt coderen ook voorgelegd aan mijn begeleider van school. Ziet er weer heel anders uit dan de voorbeelden van vorig jaar die ik heb gezienJe hebt nog wel even de tijd voor je het moet inleveren, dat geeft vast wat rust nu je ziek bent/was.
Ik heb overlegd met mijn begeleider van school en wij hoeven niet te coderen.
kosseh schreef:Daar mee zou ik jullie niet kunnen helpen. Zelf denk ik wel in voor augustes daar voor zou je het nog nodig kunnen hebben toch.
Ik heb vandaag mijn afsluitende toetsen van mijn minor gehad. Ben echt gesloopt. Werkelijk geen idee of.ik het gehaald heb of niet. 20 juni pas de uitslag....
Laura_x_ schreef:kosseh schreef:Daar mee zou ik jullie niet kunnen helpen. Zelf denk ik wel in voor augustes daar voor zou je het nog nodig kunnen hebben toch.
Ik heb vandaag mijn afsluitende toetsen van mijn minor gehad. Ben echt gesloopt. Werkelijk geen idee of.ik het gehaald heb of niet. 20 juni pas de uitslag....
Kan ik me voorstellen, je leeft er natuurlijk helemaal naartoe. Goed je rust pakken nu. Waarom zo laat pas?
KellyR schreef:Ik heb laatst de riedel mee gemaakt:)
Ik was 15 april volgens mij klaar (met cijfers verwerkt in het systeem) toen ben ik mij overal uitgeschreven.
Ik heb mij toen per 1 mei uit laten schrijven en moest dus voor 5 mei mijn ov hebben stopgezet.
Dit is helemaal okay gegaan! Heb alleen in die 1 tm 5 mei niet durven reizen toen ik het nog niet had stop gezet..
Jij was gewoon op tijd dus?
Laura_x_ schreef:KellyR schreef:Ik heb laatst de riedel mee gemaakt:)
Ik was 15 april volgens mij klaar (met cijfers verwerkt in het systeem) toen ben ik mij overal uitgeschreven.
Ik heb mij toen per 1 mei uit laten schrijven en moest dus voor 5 mei mijn ov hebben stopgezet.
Dit is helemaal okay gegaan! Heb alleen in die 1 tm 5 mei niet durven reizen toen ik het nog niet had stop gezet..
Thanks! Hier was ik naar op zoek!Jij was gewoon op tijd dus?
Dat zou bij mij dus betekenen:
18 juli uitgeschreven, mijn OV moet dan stopgezet worden voor de 7de (geloof ik, website DUO) van augustus en ik mag er vanaf 1 augustus niet meer mee reizen?
Toch?
Oh vandaar Kosseh, dat is ook wel logisch

karlli schreef:Laura_x_ schreef:Hmm oke.. bedankt voor de uitleg! Ik zorg dat ik hem eind juni stopzet, dan kan er niks misgaan
Het einde nadert nu wel.. spannend!
Hier ook, geloof wel dat ik met een rolkoffer richting school kan gaan, aangezien ze VIER kopieen nodig hebben
Zojuist mijn scriptie afgerond voor de beoordelingsronde. Over 1,5 week hoor ik of ik eind juni op afstudeerzitting mag komen en dan heb ik nog 2 weken om de feedback te verwerken. 12 juni lever ik het definitief in. Ervanuit gaand dat ik op afstudeerzitting mag dan 

Ik zal een zoeken hoeveel ik er moet. Zouden er ook wel 3 kunnen zijn.