Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
daarnaast ook in een schrift (tot 14 tellen lukt ondertussem redelijk) en ik wil nog youtube video's bekijken. Op memrise heet ik suzanne1932
. * meelezer * Koper schreef:laraxXxemma schreef:Leuke site is dat zeg! Ik zag dat sign language er ook tussen staat dus ben die nu proberen.
Ehm... houd je er rekening mee dat er per taal zo ongeveer een andere gebarentaal is? En dat je nu vermoedelijk geen Nederlandse gebarentaal leert?

deksel schreef:Mijn Engels is best goed, schrijven/zinnen/vocubalaire/etc. zit er goed in. Maar ik wil het nog beter kunnen. Als ik de 100% op Duolingo heb gehaald wil ik Spaans gaan leren. * meelezer *
Je kan alle onderdelen gehaald hebben, maar 100% fluency is volgens mij onmogelijk.
Merula123 schreef:deksel schreef:Mijn Engels is best goed, schrijven/zinnen/vocubalaire/etc. zit er goed in. Maar ik wil het nog beter kunnen. Als ik de 100% op Duolingo heb gehaald wil ik Spaans gaan leren. * meelezer *
Op Duolingo kan je de 100% nooit echt halenJe kan alle onderdelen gehaald hebben, maar 100% fluency is volgens mij onmogelijk.
Er staat namelijk iets met procenten, dan ga ik er van uit dat je 100% moet halen om te slagen, oeps. Thanks voor het zeggen
. deksel schreef:OHEr staat namelijk iets met procenten, dan ga ik er van uit dat je 100% moet halen om te slagen, oeps. Thanks voor het zeggen
.

Koper schreef:Eigenlijk is elk stadium van een taal leren leuk"Goh wat klinkt dat raar". "Oh nee, nu klinkt het al wat minder raar" enz
vooral de reactie dat het zo zingerig klinkt.kiwi1990 schreef:edit: Ik ben de group ook gejoined(Deri90). Kunnen er meerdere cursussen toegevoegd worden aan groepen? Of maar een per keer?

Piekosjj schreef:Helaas zit ik op dit moment zonder electricity dus kan ik niks doen vanavond ): zal morgen nieuwe leden toevoegen en kijken naar de cursussen!
laraxXxemma schreef:Koper schreef:Ehm... houd je er rekening mee dat er per taal zo ongeveer een andere gebarentaal is? En dat je nu vermoedelijk geen Nederlandse gebarentaal leert?
ja dat dacht ik al
is alfabet heel verschillend? of is die universeel?
laraxXxemma schreef:ja dat dacht ik al
is alfabet heel verschillend? of is die universeel?
deksel schreef:OHEr staat namelijk iets met procenten, dan ga ik er van uit dat je 100% moet halen om te slagen, oeps. Thanks voor het zeggen
.