Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frederiqueee schreef:Mijn nederlands examen zit er ook op, ik vond m nou niet echt moeilijk. Ook niet echt saaie teksten dus dat scheelt weer een hoop. Net al even op examenblad.nl gekeken naar de antwoorden. De meerkeuze vragen heb ik niet onthouden maar de andere vragen heb ik erg goed beantwoord. Bij 2 vragen weet ik niet of ze m goed zullen rekenen de andere moeten wel goed zijn
Ook alle punten van de brief en samenvatting heb ik er in dus ik hoop op het beste.
Saab99 schreef:Ik heb Nederlands af gekregen maar wel te veel woorden bij de geleide samenvatting hier heb ik meerdere klachten over gehoord en ik heb ook een klacht ingediend bij laks, hopen dat die n norm nog omhoog gaat
its_daantjee schreef:Saab99 schreef:Ik heb Nederlands af gekregen maar wel te veel woorden bij de geleide samenvatting hier heb ik meerdere klachten over gehoord en ik heb ook een klacht ingediend bij laks, hopen dat die n norm nog omhoog gaat
hee sabgeheel toevallig zaten wij vandaag in dezelfde gymzaal haha
ik had 179 woorden, dus dat zat gelukkig goed. ik heb ook bij laks een klacht ingedient wegens de lengte van het examen.
dinek123 schreef:Is er hier trouwens iemand die dat N-term gebeuren snapt? Is er uberhaupt een kans dat de N-term 0 is en dat als je dus alles fout hebt je echt een 0 hebt?
Iemand die mij dit uit kan leggen?
L_Flo schreef:nadja vond jij Engels ook lastig? Ik had hem net niet af.
Er waren ook een aantal soort vragen die ik nog niet eerder was tegengekomen!
Marieke_963 schreef:dinek123 schreef:Is er hier trouwens iemand die dat N-term gebeuren snapt? Is er uberhaupt een kans dat de N-term 0 is en dat als je dus alles fout hebt je echt een 0 hebt?
Iemand die mij dit uit kan leggen?
De n-term wordt bepaald nadat bekend is hoe de toets landelijk gemiddeld is gemaakt. Als hij goed is gemaakt, is hij meestal wat lager, is de toets slecht gemaakt, dan is hij meestal wat hoger. De n-term zit sowieso tussen 0 en 2,0.
Je hebt dus de formule : (behaald aantal punten / totaal aantal punten)*9 + n-term.
Hoe hoger de n-term, hoe hoger je punt dus.
its_daantjee schreef:Frederiqueee schreef:Mijn nederlands examen zit er ook op, ik vond m nou niet echt moeilijk. Ook niet echt saaie teksten dus dat scheelt weer een hoop. Net al even op examenblad.nl gekeken naar de antwoorden. De meerkeuze vragen heb ik niet onthouden maar de andere vragen heb ik erg goed beantwoord. Bij 2 vragen weet ik niet of ze m goed zullen rekenen de andere moeten wel goed zijn
Ook alle punten van de brief en samenvatting heb ik er in dus ik hoop op het beste.
had jij genoeg tijd? ik heb de brief echt haastig geschreven en helaas niet gemaakt zoals ik wilde.. vond hem echt te lang.. en had ook weinig tijd. de samenvatting alleen al heeft me 40 minuten gekost.. de andere opdrachten 1 uur. dus ik had nog 20 min over voor de brief klad en net versie. helaas heb ik de klad dus te snel gemaakt, en de net geen tijd meer voor gehad. heb hem dus echt afgeraffeld, ik dacht dat ik beter alles er maar in kon zetten ipv een halve brief inleveren, vandaar mijn snelle werk.
its_daantjee schreef:Saab99 schreef:Ik heb Nederlands af gekregen maar wel te veel woorden bij de geleide samenvatting hier heb ik meerdere klachten over gehoord en ik heb ook een klacht ingediend bij laks, hopen dat die n norm nog omhoog gaat
hee sabgeheel toevallig zaten wij vandaag in dezelfde gymzaal haha
ik had 179 woorden, dus dat zat gelukkig goed. ik heb ook bij laks een klacht ingedient wegens de lengte van het examen.
dinek123 schreef:Ik heb dat wel gedaan bij geschiedenis, maar vooral omdat ee bij ons ingestampt dat als het het 1 niet is, en je legt dat uit, dat je dan ook moet uitleggen waarom het ander het dan wel is.
Maar je kan altijd een klacht indienen natuurlijk!
NadjaNadja schreef:Op zich is de vraag wel een beetje vaag, maar zodra ik zie dat er 4 punten worden gegeven had ik wel bedacht dat je ze dan beide moest uitwerken.