Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Celiien schreef:Ik moet deze week m'n plan van aanpak inleveren en heb nog niks en ben ook nog eens ziek op bed met een voedselvergiftigingen volgende week de OAT
paniek paniek. Naja morgen maar eens gaan brainstormen als ik me beter voel..
DideH schreef:Celiien schreef:Ik moet deze week m'n plan van aanpak inleveren en heb nog niks en ben ook nog eens ziek op bed met een voedselvergiftigingen volgende week de OAT
paniek paniek. Naja morgen maar eens gaan brainstormen als ik me beter voel..
Ik stress met je mee voor de OAT, heb geen idee waar ik moet beginnen met leren![]()
Wilde de kerstvakantie besteden aan leren, maar bijna 2 seizoenen aan series kijken was veel leuker![]()
Beterschap!
Toch bedankt imd! Celiien schreef:DideH schreef:
Ik stress met je mee voor de OAT, heb geen idee waar ik moet beginnen met leren![]()
Wilde de kerstvakantie besteden aan leren, maar bijna 2 seizoenen aan series kijken was veel leuker![]()
Beterschap!
Nou dat dus.. Je kan er ook gewoon niet voor leren.. Hoop geen schoonmaak bedrijf ofzo met een ellenlang personeelsproces.. Geef mij maar productie

Toen kwam ie niet en was ik ruim een uur te vroeg klaar met de middagzitting 
Stom!
Succes en ik duim voor je driemaal scheepsrecht. DideH schreef:Celiien schreef:
Nou dat dus.. Je kan er ook gewoon niet voor leren.. Hoop geen schoonmaak bedrijf ofzo met een ellenlang personeelsproces.. Geef mij maar productie
We hadden half jaar eerder moeten doen, die hadden helemaal geen AO beschrijving, alleen de bestuurlijke informatievoorziening en verbandcontroles noemen e.d.
Die van juni 2015 was dat, hebben we als oefentoets gemaakt voor de vakantie. Ik volle bak door die andere oefeningen jagen, wantja ik wilde genoeg tijd hebben voor de AO beschrijving.Toen kwam ie niet en was ik ruim een uur te vroeg klaar met de middagzitting
Maar helaas zullen ze ons vast wel een AO geven, gezien dat in juni niet was
Zou ik 't eindelijk voor elkaar hebben en dan loopt alles alsnog in de soep. Stressssss
) 
Maris_ schreef:@ Natasha, 450D EOS CANON jij?
Nee helaas ligt fysio ook op zn gat
@ Dideh,
Dat hoop ik ook! Weet idd dat het best lasting is, maar scheelt dat ik 2 opleidingen heb gedaan dus in dat geval kan ik daar dan hopelijk m'n voordeel uit halen.

Flux schreef:Pff Imd, wat een stress zeg. Heel veel succes met je herren, hopelijk haal je wat je moet halen. Suus ook sterkte met je OAT!
Als ik jullie allemaal over SPSS hoor wordt ik bang zeg. Groot deel van mijn resultaten van afstuderen moet ik ook met SPSS doen. Zie er niet echt naar uit haha.
Weten jullie overigens nog goede databanken voor wetenschappelijke artikelen? (anders dan ScienceDirect, pubmed, wur, greeni, scolar). Ik ben op zoek naar wetenschappelijke onderzoeken naar de effecten van de stapmolen (dus niet een loopband (treadmill)) maar kan echt nergens wat vinden. Het lijkt me sterk dat er geen onderbouwde resultaten zijn?
Als iemand tijd heeft om te helpen zoeken, graaaaaaagg...
Celiien schreef:DideH schreef:
We hadden half jaar eerder moeten doen, die hadden helemaal geen AO beschrijving, alleen de bestuurlijke informatievoorziening en verbandcontroles noemen e.d.
Die van juni 2015 was dat, hebben we als oefentoets gemaakt voor de vakantie. Ik volle bak door die andere oefeningen jagen, wantja ik wilde genoeg tijd hebben voor de AO beschrijving.Toen kwam ie niet en was ik ruim een uur te vroeg klaar met de middagzitting
Maar helaas zullen ze ons vast wel een AO geven, gezien dat in juni niet was
Dat was dat bouwbedrijf toch? die was idd supersimpel (en een vriend van mij heeft die niet gehaald)![]()
Ik heb er vier gemaakt als oefentoets, waarvan 1 een bouwbedrijf, een accountantskantoor, een schoonmaakbedrijf en de vierde was volgens mij een dierenzaak![]()
Maar er zijn al zoveel bouwbedrijven geweest qua oats.. andere kant, doe maar
), heb cijfer daar nog niet van terug, maar had wel het gevoel dat dat wel goed zat. Toen begon ik gister aan een andere zitting en toen zonk die opgedane moet bij die van juni 2015 me weer in de schoenen 

initiatieven cijferbeoordeling en risico's (eerste 2 vragen ochtend) zijn sowieso in de pocket