Volgend jaar beginnen wij gelukkig met poli's, zodat je echt al wat praktijk ziet.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lauraennala schreef:Ik was vandaag mee met de FARR naar een sectie bij het NFI en daar liep iemand (Rotterdamse student) die ook een coschap bij de FARR had gedaan. Dacht misschien hebben we nu wel onbewust gemeet
Bevalt je coschap neurologie?
Lauraennala schreef:Mag je ook niet gewoon een arts mailen/aanspreken om een dag mee te gaan?
Wat houden de poli's in die je volgend jaar gaat doen?

In een peri-anaal abces, but still it's something
Quanneh schreef:Hai! Mag ik misschien even een vraagje stellen?
Ik ben op het moment heel erg aan het kijken voor een evt. opleiding Geneeskunde na mijn diploma. Tijdens een info-moment hoorde ik dat je je cv erg kan uitbreiden met extra curriculaire activiteiten, waardoor je een hogere kans hebt op binnenkomen bij de opleiding. Als voorbeeld gaven ze bijbaantjes in de zorgsector. Echter heb ik geen idee waar ik hierbij aan moet denken, want de meeste bijbanen in de zorg vragen een WO opleiding als basis.
Is er toevallig iemand die wel een bijbaan in de zorg heeft genomen om zijn/haar cv uit te breiden voor de toelating, die mij wat ideeën kan geven? Of gewoon iemand die via via wat heeft gehoord?
Alvast bedankt!
Die topsport gaat het niet worden, maar ideeën voor dat baantje in de zorg was dus mijn vraag.

gomir schreef:Fantastisch vak! Klinkt als een leuke minor
Ik heb weekenddienst. Morgen en dinsdag op cursus over begeleiden van co- en arts-assistenten en dan woensdag/donderdag weer dienst. Daarna lekker vakantie! Tijd voor de paarden
Rij ze niet meer zelf in de sport en daardoor heb ik op de dagen dat ik op het werk ben ook iemand die ze rijdt, beste beslissing ooit!
Simulaties en dergelijke kwam ik echt pas in mijn vervolgopleiding tegen en toen stond dat nog echt in de kinderschoenen.