Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat is voor mijn komende stage periode
Eloya schreef:Je moet je inloggen bij mijn duo om het aan te vragen. Op de vorige pagina staat er nog wat over
Ik heb gisteren gebeld naar duo of ik toch in aanmerking voor een aanvullende beurs zou komen aangezien mijn vader zijn baan in 2014 is kwijtgeraakt
Dit kan wanneer de desbetreffende ouder, in mijn geval mijn vader een verlegging peiljaar aanvraagd
Dus maximaal bijlenen yay! Kiimm_ schreef:Eloya schreef:Je moet je inloggen bij mijn duo om het aan te vragen. Op de vorige pagina staat er nog wat over
Ik heb gisteren gebeld naar duo of ik toch in aanmerking voor een aanvullende beurs zou komen aangezien mijn vader zijn baan in 2014 is kwijtgeraakt
Dit kan wanneer de desbetreffende ouder, in mijn geval mijn vader een verlegging peiljaar aanvraagd
Ik ga ook eens bellen denk ik. Het inkomen van mijn ouders is momenteel veel lager dan 2 jaar terug...

_lisaah schreef:wauw het komt allemaal steeds dichterbij haha
ik durf het aanmeld formulier van de school waar ik heen wil niet op te sturen, want ik durf nog steeds niet te lenen

Of nouja, ingeloot... Er zijn minder inschrijvingen dan plaatsen, dus zit er sowieso bij!
Wil heel graag per 1 augustus, maar alles wat nu wordt aangeboden is per 1 juni en ik kan niet 3 maanden dubbele huurlasten betalen helaas
Knudd schreef:Wie oh wie van jullie gaat ook op kamers?
Ben momenteel bezig met zoeken maar wat een hel is dat zegWil heel graag per 1 augustus, maar alles wat nu wordt aangeboden is per 1 juni en ik kan niet 3 maanden dubbele huurlasten betalen helaas
Kijk ook veel op facebook rond en op sites. Ik heb pas bij kamer 20 een kamer gevonden
Ik wilde de moed opgeven 2 jaar geleden, maar uiteindelijk een super leuke kamer gevonden.AnnaXBoy schreef:Je stufi hangt af van wat je ouders verdienen. Maar als je de studie zelf moet betalen en je ouders best goed verdienen... Hoe zit dat dan?
Citaat:Inkomen ouders buiten beschouwing laten
In de volgende 6 situaties kun je ons vragen om het inkomen van je vader of moeder niet mee te tellen:
1. Je hebt geen contact gehad sinds je 12e.
2. Je hebt een conflict met vader of moeder.
3. Het gezag van je ouder is beëindigd.
4. Verblijfplaats vader of moeder onbekend.
5. Je bent niet erkend.
6. De kinderalimentatie is niet te innen.