Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Fijn dat je zo enthousiast bent!

Ben echt nog totaal niet ver, maar wel blij dat ik ben begonnen. Voor volgende week ben ik bezig een afspraak te maken met mijn opdrachtgever om nog even de puntjes op de i te zetten en een planning te maken, en dan ben ik van plan om 19 december mijn onderzoeksplan in te leveren. Ik baal wel een beetje, want wordt op 12 december geopereerd en kan dan waarschijnlijk die week daarna niet naar school, en 17 december is er een bijeenkomst met de docent.
Ik moet nog even op goedkeuring wachten van het onderzoeksplan, daarna kan ik officieel beginnen.
Adamootje schreef:Succes met het schrijven van de onderzoeksplannen, dames.
Mijn nieuwe onderzoeksonderwerp is goedgekeurd!Ik moet nog even op goedkeuring wachten van het onderzoeksplan, daarna kan ik officieel beginnen.
Marsu, dat kunnen ze toch niet zomaar maken?! Vervelend zeg! Succes met het gesprek.
xnavatu, welkom!
Nissima, gefeliciteerd! Beetje laat, maar een fijne vakantie gewenst.
Barbabientje, goed bezig.

amandananana schreef:Ik heb dus nog helemaal niks gehoord over onderzoeksvoorstellen en kwaliteitsvoorstellen, ik moet beginnen met m'n plan van aanpak/onderzoeksplan. Of is dat hetzelfde?
Adamootje: fijn dat je alles gehaald hebt!
Anna ook goede cijfers.
Ik krijg het deze periode ook echt een stuk drukker met mijn vakken, ineens moet ik na elke les verslagen schrijven enzo. Heb ik echt totaal geen tijd voor..![]()
Barbabientje vervelend dat het contact zo moeizaam gaat. Ik zou inderdaad gewoon doorgaan, kan je straks meer laten zien.
Nissima gefeliciteerd!! Klinkt echt super leuk. Haha het kan zijn dat ik net als Barbabientje ook ga werken met iets dat jij hebt gemaaktFijn dat je zo enthousiast bent!
Navatu welkom, welke opleiding doe je? Uitstelgedrag is herkenbaar, heb ik ook echt last van. Al weet ik wel al wat ik wil gaan doen, maar ik ontwijk het een beetje om eraan te beginnen..
Marsu: zo dan dat is nogal wat ja.. Ik ben benieuwd naar je gesprek.
Zo ik zit weer te bikkelen. Ben echt pas bij het beschrijven van mijn aanleiding maar goed ik ben begonnen. Vind het wel echt lastig nog zeg..
Heb nu 1 'hele' duidelijke probleemstelling voor me maar dat is echt toegespitst op 1 bedrijf dus als die geen stagair willen is dat al weer over
Lastiggg. Marsu schreef:Nou het overleg met mijn leidinggevende ging helaas zoals van te voren verwacht. De door de opleiding verwachte 40 uur per week voor mijn opdracht krijg ik niet. Ik moet genoegen nemen met 2 uur en de rest 's avonds en in eigen tijd doen![]()
Morgen overleg met school, ik denk dat ik maar alvast een verlenging in plan. Dan maar niet klaar voor de zomer.

Ben sinds deze week serieus op zoek naar een afstudeeropdracht en ik word er nu al moe van. En dan te bedenken dat ik pas 1 afwijzing heb en de directeur van mijn stage waarschijnlijk wel connecties heeft dus eigenlijk is er niks aan de hand
Ik ben gewoon een stresskip eerste klas. Marsu schreef:Ik studeer ook deeltijd, maar dit verwachten ze bij ons niet hoor. Scriptie / afstudeeropdracht doe je maar mooi in je eigen tijdIk studeer in deeltijd en had gister een afstudeervoorlichting.
Dat was even schrikken, men verwacht dat je 14 weken full time door je werkgever vrij gesteld wordt voor de afstudeeropdracht. Nou kan ik mijn opdracht wel bij mijn werkgever uitvoeren, maar ik geloof nooit dat die er op zit te wachten dat ik 14 weken mijn eigen werk laat liggen, zodat ik kan afstuderen.
Volgende week heb ik een afspraak met mijn leidinggevende hier over. Dat gaat nog wat worden :-(
) en daarnaast moet ik nog verder met m'n POP en m'n keuzebewijs. En terwijl ik dit allemaal opschrijf zie ik helemaal door de bomen het bos niet meer en mis ik echt mijn motivatie....