Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElsRoosje schreef:Welke vakken gaan jullie kiezen aan het einde van de 3e?
Deetjeeuh schreef:ElsRoosje schreef:Welke vakken gaan jullie kiezen aan het einde van de 3e?
Geen idee. Er zijn bepaalde vakken als economie die ik nog niet heb gehad en dus niet kan oordelen. Evenals dat je volgend jaar een beter zicht krijgt op alles.
Zelf zat ik eerst altijd te denken aan economie en maatschappij. Maar met natuur en techniek kan je meer later (ondanks dat niet alles me evenveel aantrekt/interesseert)
faatxhorse schreef:Ik ga waarschijnlijk N&T doen met sowieso tekenen. Verder moet ik dan nog kiezen tussen Frans en Duits en dat wordt wel moeilijk. En ik moet nog kiezen tussen Latijn of Grieks / Latijn en Grieks.
Deetjeeuh schreef:ElsRoosje, ik zei dat vroeger ook. Maar toen ben ik van het idee afgeweken. Maar ook gezien wat je ermee verdient. Eerlijk gezegd mag dat van mij wel iets meer zijn. Naast dat ik niet zo graag in dingen met bloed wroet.
faatxhorse schreef:ElsRoosje schreef:ik heb juist weer een hekel aan geschiedenis, maar het enige pakket zonder dat zijn de natuur vakken
Ik ookDaarom ga ik dus N&T doen haha.
Mijn gemiddelde van de tweede is overigens een 8,3 , van de eerste weet ik het niet.