Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

wil je ermee gaan springen of dressuren? xNK schreef:Racheel schreef:Je hebt ook een nieuwe pony las ik?
Jaa haha hier nog steeds zo druk met de pony's
Ja, een springgefokt paard![]()
![]()
Ze is nu net 3, wordt nu rustig aan beleerd en daarna ga ik hooguit twee keer per week aan het werk totdat ze meer aankan

ga Choc soort van leasen, dus ik houd het lekker bij verzorgpony's haha 

lina1998 schreef:Racheel schreef:Waar is Wedros heen geweest?
Nee paardje zit er voorlopig niet in, ouders willen het nietga Choc soort van leasen, dus ik houd het lekker bij verzorgpony's haha
Niet letterlijk weggeweest, hij heeft er bijna 2 maanden uitgelegen met blessures![]()
Leasen is ook leuk!
Ook met Gerrit alles goed?
Imke1998 schreef:_Cowgirl schreef:Ik ben zonder onvoldoendes naar V5!
Superknap. Ik heb er 1, en die valt dus buiten de norm. (4,4 voor wiskunde, ik kom 0,1 te kort)

Racheel schreef:Je mag voor wiskunde, Nederlands en Engels maar 1 vijf staan geloof ik
) 
Ik ben dit jaar blijven zitten, dus ik doe VWO 5 nog een keertje
Heb er wel vrede mee, want het was ook een beetje mijn eigen keuze hihi. Afgelopen twee jaar te weinig uitgevoerd, en ging eigenlijk net aan over, en ik wil een betere basis leggen voor mijn examen!
dietmdb schreef:Heeii mag ik me ook melden?Ik ben dit jaar blijven zitten, dus ik doe VWO 5 nog een keertje
Heb er wel vrede mee, want het was ook een beetje mijn eigen keuze hihi. Afgelopen twee jaar te weinig uitgevoerd, en ging eigenlijk net aan over, en ik wil een betere basis leggen voor mijn examen!