Wel heel lief overigens 
@Duijfje; Zo'n particuliere opleiding hea, is het lesgeld dan ook veel duurder of gewoon gelijk?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wel heel lief overigens 
Duijfje schreef:Ze hebben gezegd dat ik er met deze studie niet in aanmerking voor kom. Denk dat zij dat wel zullen weten?
Ik zal het vast nog wel een keer horen
Captain schreef:Ik heb mijn boekenlijst nu ook binnen.. Zie dat een bepaalde editie verplicht is en dat boek is dan 73,-.. Een editie ervoor betaal ik 19,50 voor.. zouden die edities nou zoveel verschil maken?
Is het recht, dan zeg ik gelijk: nieuw boek kopen.
Klasgenootje van mij had ook een andere editie van een vak en die 2 boeken verschilde wel erg. Maar het is net wat je zelf wil
Ik voel me altijd "veiliger" met de nieuwste druk

dancer_ schreef:Ik ga eens kijken of ik wat boeken tweede hands kan vinden. Ga rechten studeren, dus moet inderdaad goed letten op welke druk het is
Vriendin van mij studeert rechten, die doet alles met nieuwe boeken omdat elk jaar weer dingen veranderen 
dancer_ schreef:Wetboek neem ik sowieso nieuw. Maar ik dacht; op mijn boekenlijst staat gewoon welke druk ik moet hebben, en dan kan ik toch een tweedehands boek kopen van die druk?

Even bijlezen.Roxanneexxx schreef:Hallo toekomstige medestudenten!
Hier hetzelfde verhaal ts! Twee keer begonnen aan de pabo en twee keer moeten stoppen door de rekentoets! Ik ga nu ook beginnen aan de opleiding Pedagogiek op Fontys in Tilburg. Ik ga deeltijd doen zodat ik ook nog kan blijven werken (invallen) als onderwijsassistent.
Ben erg benieuwd naar de ervaringen van iedereen als we begonnen zijn!

Joolien schreef:Omg, de duo is weer lekker bezig. Ik heb al 3 keer mijn adres gewijzigd, 2 keer over gebeld en nog krijgt mijn vader mijn postEn daarbij kreeg ik een brief dat ik nog een cijferlijst in moest leveren terwijl ik dat allang heb gedaan. En nu ineens ben ik uitgeschreven voor de studie. Sukkels

Salsa schreef:*slik* ik was nog niet zenuwachtig voor die toets. Gelukkig 4 dagen reken en taal bootcamp deze zomer via school.
Waarom ben je twee keer gezakt denk je? Echt zo moeilijk? Is er per vraag een tijdlimiet?
Dit keer wordt het Journalistiek aan de Hogeschool van Utrecht en ik heb super veel zin om te beginnen! Aangezien het niet mijn eerste studie is en ik al anderhalf jaar op mezelf woon dacht ik dat het misschien wel leuk was om me hier te melden, misschien dat ik nog handige tips heb voor mensen of dat ik er zelf nog wat van kan opsteken!
Wat voor geschiedenis opleiding ga je kiezen? Ik heb dit jaar de lerarenopleiding gedaan en dat is geen aanrader