Ik vond 2 persoons prima, 4 persoons trek ik denk ik ook niet hahah. Dus het wordt nog wat. Zoek ik liever een eigen kamer in assen voor mezelf
Eva
Geplaatst: 14-08-14 19:44
Pff wat een gedoe zeg anne! Hoop dat deze opleiding echt wat voor je is!
Ik ben in maart gestopt wegens een blessure aan me schouder. Heel jammer maar word erbinnenkort aan geopereerd en dan ga ik weer opnieuw beginnen in meppel/assen
Wanneer ga jij je kleren en alles in je kamer doen enzo, ook al zondag,?
Eva
Geplaatst: 15-08-14 22:44
jaa probeer zondag de meeste spullen mee te nemen! weet niet hoe het zit met tv koelkast enzo maar die kan ik altijd later nog ophalen als die nodig zijn
Ohh jij gaat natuurlijk al maandag daar blijven haha, ik ga maandag nog op en neer en denk toch ook de hele intro week. Heb al wel een kamer voor deze week dus neem wel vast beddengoed mee en idd school spullen. Tv staat op elke kamer toch?
Eva
Geplaatst: 15-08-14 23:15
serieus ga je elke dag op en neer met de introductie? dan moet je vroeg opstaan!
Nee hoor, moet om 7:50 de trein! Dat moest ik de afgelopen 4 jaar elke dag dus haha! En op dinsdag moeten we er om half 10 zijn dus dan kan ik nog een trein later.
En maandag met de auto Moet echt wennen aan t idee van daar wonen hahah heb ook echt geeen idee wat ik moet verwachten. Ik ga iig wel zelf boodschappen doen en niet dat eten van daar voor 15 euro per dag
Eva
Geplaatst: 15-08-14 23:43
haha het word vast gezellig! ik kijk het even aan hoe dat eten is, als het lekker is doe ik dat wel. is echt een stuk makkelijker.. heb ik vorig jaar wel gemerkt haha! toen deed ik het ook zelf en had nauwelijks tijd om ontbijt te maken enz. maarja daar sliep je ook niet op school zelf dus het zal vast anders zijn hier!