_Lois_ schreef:Zijn er hier trouwens mensen van havo die daarna nog vwo gaan doen?
Aangezien ik niet ben toegelaten bij de opleiding die me het leukst leek zou ik het wel willen doen.
Ik heb echter al sinds de 4de geen wiskunde meer..
En ik geloof dat vwo niet zonder wiskunde kan toch?
We gaan school er nog voor bellen, ik hoop echt dat het kan.
Heb nooit universiteit willen doen dus het boeit me niet eens heel veel als ik dan geen geldig diploma heb
Tis meer dat m'n ouders niet willen dat ik een jaar niks doe
Ja ik wil na de havo graag vwo doen, ik heb niet echt een HBO opleiding die me aanspreekt en ik wil mijn hele leven al onwijs graag diergeneeskunde studeren. Helaas kan dat alleen met een vwo diploma dus ik heb er lang over nagedacht maar ik ga het gewoon proberen, ik moet dan echter van wiskunde B overstappen naar wiskunde A omdat dat echt te moeilijk gaat worden denk ik .. plus natuurkunde wat ik al niet meer vanaf de 3e heb gehad. Dus eerst maar zien of alles gaat lukken maar ik wil het echt onwijs graag! Punt is wel dat er niemand anders in de 5 vwo zit bij ons dus dan zit ik 'alleen' in de klas
Ze hebben op onze school 3,4,5 & 6 vwo in 1 lokaal omdat er zo weinig leerlingen van zijn en die ken ik allemaal goed dus dat scheelt wel weer ..
Wiskunde is inderdaad verplicht, je kunt ook naar een zomerschool/bijles o.i.d. ?

Succes!!