Meer scriptieschrijvers/afstudeerders eind 2013/begin 2014?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 21:09

Ik heb afgelopen woensdag mijn getuigeschrift van de Bachelor of Nursing in ontvangst mogen nemen :D

Bij mij dus goed resultaat! Mijn eindpresentatie ging ook enorm goed, met één zeven en drie negens gehaald!

Voor iedereen die nog bezig is, succes! Jullie kunnen het!!

Solleke_Noah

Re: Meer scriptieschrijvers/afstudeerders eind 2013/begin 2014?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 13:37

Spijtig voor diegenen die het niet gehaald hebben, maar veel goeie moed voor de volgende maanden :D Het komt ooit goed :D

Die laatste twee weken dacht ik ook dat ik het nooit ging halen, ben nu soms nog verbaast als ik m'n masterthesis doorblader, heb ik dat echt geschreven? :')

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:20

Loose schreef:
Gefeliciteerd aan iedereen die klaar is en succes voor iedereen die nog bezig is!

Bij mij gaat het ook niet zo hard, maar zou voor 31 augustus wel graag mijn cijfer hebben. Heb ook het idee dat mijn begeleidster niet goed leest, af en toe zijn er stukken die altijd tijden hetzelfde zijn en die ook meerdere keren in de scriptie stonden toen ik hem naar haar toe stuurde en dan stuur ik mn scriptie voor iets anders nieuws en ineens moet ik iets veranderen aan zo'n stuk wat al tijden goed was. Ik ben nu maar lekker zelf bezig gegaan met de analyse en dan lever ik de boel in een keer in. Ik wil gewoon er vanaf zijn. ^)

Ik kom even binnenvallen, maar dit komt me ZO bekend voor.
Vreselijk vervelend!
Inderdaad stukken uit mijn inleiding waarvoor de deadline in februari stond en alles was goedgekeurd en dan bij mijn conceptversie nog allemaal commentaar erop geven haha.

Nog erger.. ik dacht maanden terug dat mijn resultaten sectie / statistiek gedeelte helemaal in orde was, totdat ik een onvoldoende kreeg en ik nu aan het herkansen ben.
Mocht er hier nog een SPSS wonder kijken:
[STW] SPSS, anyone?