Ik geloof dan weer niet dat alle Hollanders lui zijn...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Denk dat cowgirl meer bedoeld van 'als mensen het met 3 maanden al niet weten, wat moeten diegenen dan die al een jaar thuis zitten dan.'
Mri schreef:Ik vind het raar dat de bijstand meer is dan wat je krijgt als je in de kassen werkt.
Voor zover ik weet is de bijstand 70% van het wettelijk minimumloon... Dat betekend dat iedereen die in de kassen werkt voor ver onder het wettelijk minimum werkt.....
Oke, er zijn een hele boel oostblokkers die handje contantje voor een habbekrats in de kassen werken.... maar dat kan niet representatief zijn voor het gehele personeels bestand van de werkgevers in die branche
orienta schreef:3 maandjes?
Ik kan wel persoonlijk gaan worden maar jij hoeft ook niet te zeuren dan Cowgirl.
Heb meerdere berichten van jou gezien waarin jij liep te zeuren om een bepaald salaris.
Piloetje schreef:Ja ik had het niet specifiek over de Polen. Ik heb niets tegen Polen, ze werken hard en netjes.
Maar als er al een gebrek is aan werk, een gebrek aan woningen, een overvloed aan auto's waarom gebeurd er dan niets om dat op te lossen?
Als ze kunnen voorzien dat het banentekort tot 2018 op blijft lopen waarom worden er dab geen drastische maatregelen genomen? Ik begrijp dat niet.
Winged schreef:Jans schreef:Maar nee, hun bijstandje betaald beter.
Inderdaad. Bijstand van een vriendin is 889 euro, krijgt zorgtoeslag en huurtoeslag. Oh, en ze kan nog sparen van die bijstand ook