Een paar afkortingen ken ik maar schijnt dus datze alles veranderd hebben. Ik kom net van school af. Loeffe viel me mee. Was erg bang voor hem als coach
ja heel vaak met parcourrijden als die tegen mensen zegt "starten" verstaan mensen het als "stappen" en dan gaat ie schreeuwen over waarom ze zo'n domme fout maken, haha
Cheminee
Geplaatst: 29-08-13 20:17
chantalboes schreef:
ja heel vaak met parcourrijden als die tegen mensen zegt "starten" verstaan mensen het als "stappen" en dan gaat ie schreeuwen over waarom ze zo'n domme fout maken, haha
Pfff ik mag wel een spoedcursus Brabantse en Limburgse accenten gaan doen
BeauWertz
Geplaatst: 29-08-13 21:09
hahahaha komt wel goed hoor!!!! spoed cursus kan bij Riny Rutjens ik heb een cursus van 2 jaar gevolgt dus die bratzel van school gaat me wel lukken
Ik heb nog een gloednieuwe Deurne jas te koop, die je moet gebruiken tijdens de rijlessen. Maat M. Vraagprijs is 50€
Kiim30
Geplaatst: 17-09-13 17:18
Op horse event gehoord dat h&l h&b en h&w samen gaan in paard en bedrijf, staat inmiddels ook op de site maar vind het wel erg jammer...
bracha013
Geplaatst: 20-09-13 08:32
BeauWertz schreef:
bracha013 schreef:
heee, ik ga dit jaar beginnen me de H&L opleiding, zijn er nog meer mensen met deze opleiding? heb er al heel veel zin in!
Ik ken jou!!! hahaha word leuk jaar!
haha jaaa
ssandyy
Geplaatst: 21-09-13 07:58
Heei. Ik ben een stille meelezer & vindt het een erg leuk topic! Daarom zou ik me graag willen melden. Ik wil volgend jaar hbo paardensport gaan doen . Wie zou mij wat info kunnen geven wat betreft intakes en weidegang. Mogen eigen paarden ook gebruik maken van de wei of alleen schoolpaarden? En wat voor soort eigen paarden zijn het meest geschikt? ( uit leerlingens ervaringen) Ras / afstamming etc. Ik zou het ook leuk vinden als iemand mij een dag indeling zou willen vertellen, zodat ik met er wat bij kan voorstellen. En moet je na het eerste jaar verplicht een spring en een dressuur zadel? Ook wou ik vragen of ik af en toe wat vragen hier mag plaatsen, van dingen die ik nog graag zou willen weten. Ik heb al een meeloop dag gehad en ben al naar 3 open dagen geweest maar heb soms toch nog vragen Ook wou ik nog weten hoe de eerste paar wekem eruit zien, zoals wanneer kennismaking en wanneer eerste schooldag. Hahaha sorry voor het lange verhaal! Alvast heel erg bedankt als iemand mij kan helpen! Groetjes Suraya
Ik wou ook nog even vragen of iemand een lesgeefschema van hbo paardensport heeft? Met de meeloopdag kregen we er een en hebben we via dat blad een les van 2 studenten mogen beoordelen. Het was een blaadje met vgm voor en achterkant. De student die les gaf had de oefening uitgetekend en de les voorbereid. Mij werd verteld dat je he blad elke les moet hebben ingevuld ( als student, die les geeft ) Nu ben ik opzoek naar het blad omdat ik het erg interessant vindt! Weet iemand misschien welk blad ik bedoel en zou je het willen sturen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Groetjes
Hey! Intake is gewoon dossiertje maken en filmpje laten zien, terwijl zij dat bekijken heb jij testjes op de computer. Daarna bespreek je het nog eventjes met iemand van daar. Schoolpaarden gaan in de wei (niet onder schooltijd geloof ik, slechts in vakanties. Eigen paarden kan je 1 dag per week in de paddock doen met je klas. De geschikte paarden zijn sportpaarden. Afstamming ligt aan wat je wil, dressuur/springen. Na het eerste jaar is een dressuur- en springzadel inderdaad verplicht, al is dat sowieso een investering als je de sport in wilt. Natuurlijk mag je vragen plaatsen Je hebt eerst vrij vroeg een kennismakingsdag, daarna later een opstartdag, en dan een introweek. De HBO gaat eerst een periode op stage als school begint, daarna kom je pas op school. Dat blad heb ik alleen niet voor je, sorry.