Douce schreef:Blackdancer en Marloes, jullie hebben allebei wat afwijkende plannen! Ben benieuwd naar jullie verhalen eigenlijk!
Jaa klopt 
Het is totaal niet dat ik niet weet wat ik wil gaan studeren of zo, want dat weet ik namelijk al, maar meer omdat ik denk dat het nu het moment is om er een jaartje tussenuit te gaan. Ik heb mezelf namelijk als een van mijn levensdoelen gesteld om veel van de wereld te gaan zien, en reizen wordt later natuurlijk veel lastiger met werk en misschien wel kinderen en alles (wow best eng om daaraan te denken xD). Dus ja ik dacht, even een jaar ertussenuit 
Ik ga dan High school doen in de USA en bij een gastgezin wonen. Het lijkt me ook echt gaaf om op die manier eigenlijk een heel ander leven op te bouwen met dingen die je normaal niet zou doen zoals rare sporten op school en zo en rare (nutteloze
) vakken volgen op school, omdat er toch niks op het spel staat
En natuurlijk heb je gewoon een ander leven qua waar je woont en bij wie je woont en waar je naar school gaat en al die dingen, heb er best wel zin in 
Maar aan de andere kant ben ik ook een beetje bang
Want ja wat als het niet bevalt daar of je wordt niet geaccepteerd (niet dat ik echt raar ben of zo, behalve dat ik knalrood haar heb
) en ben ook wel bang om mijn vriendje en familie en vrienden hier zo lang (10 maanden) achter te laten
Misschien dat alles dan anders is als ik terug kom of zo... Het wordt denk ik wel heel gaaf maar ook wel moeilijk, maarja, het is maar tijdelijk