Szan schreef:Welkom Ffortuna!![]()
Wat lees ik veel goede berichten
@ Joyce: ik heb je optreden niet gezien, maar als ik het zo lees was het toch erg leuk om te doen. Jammer dat het vooral over de stichting ging, maar alle gratis reclame is mooi meegenomen. Zeker op tv, want dan onthouden mensen je producten toch net iets beter. Al wat gehoord uit Amerika inmiddels?
Wat vreemd dat de website en Google Analytics andere cijfers bijhouden.. Hoe houdt jullie website zelf de bezoekersaantallen bij? Zit dat standaard ingebouwd, of hebben jullie daar een plug-in voor of iets ingebouwd?
Je server maakt een log aan met daarin een lijst van elke 'hit' op je site. Een hit is ook het openen van enkel een plaatje. Als je die logs laat analyseren door iets als Awstats krijg je een vrij compleet beeld van je bezoekers, omdat bijv. een afbeelding die veel geopend wordt vanaf andere sites zo ook naar voren springt, analytics mist dat.
Dergelijke tools zijn alleen wel weer veel minder uitgebreid als het aankomt op het tracken van je bezoek (bezoekduur, entry en exit, route op de site, etc). Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar Analytics