Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik weet ook niet wat er mogelijk is. Daar is ook een sollicitatiegesprek voor, om te kijken of iedereen elkaars doelen kan waarmaken of niet. 
savasan schreef:Ik vroeg me af, werden jullie kamers zonder vloerbedekking opgeleverd? Die van mij dus wel, en ik weet nog niet helemaal wat ik ermee ga doen. Tapijt, parket, kleden?

Maar tapijt kan ik niet tegen (astma) plus mijn rattebeestjes gooien altijd de helft van hun vulling eruit en dat is natuurlijk niet lekker daarop
Zeil zaten we aan te denken maar dat wordt vaak lelijk na een tijdje, en vinyl was best duur. Dus laminaat was een logische keuze.. 
Het gaat er toch niet om of je kamer al dan niet groot lijkt, maar hoe groot ie daadwerkelijk is

daar zou ik me echt niet prettig in voelen
1234 schreef:Ik voel me fijner thuis in een kamer die ruim oogt dan in een kamer die klein oogtdaar zou ik me echt niet prettig in voelen
Dan nog zie ik geen verschil haha. Misschien is mijn ruimtelijk inzicht te goed 

Jaah dat zou ook kunnen

Ik kan nu een script maken dat, als ik het aanzet, mij begroet en zegt 'Ik haat smurfen!!!'
Jou studie is te hoog gegrepen voor mijn hersentjes

Ik kopieer iets exact uit het boek, maar het werkt niet -.-