mayniac_val schreef:Marit schreef:Wiskunde leraar: 'Ik ben ook eigenlijk niks meer dan een hoogopgeleide bouwvakker'
Hoe heet jouw wiskunde leraar?
(Paul?) Zwetsloot
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AxS136 schreef:Kennismaking dag,
De leraar vraagt nadat hij een jonge zijn achternaam heeft gezien Ben je 1 van de slager?
Jonge ja.
Leraar, ik vind je vaders worst zo lekker!! Nee , ik bedoel het niet zo!!
Ik lag op de grond van het lachen!!
Hij had het gelukkig nog op tijd door maar ja, opmerking al gemaakt! AxS136 schreef:Kennismaking dag,
De leraar vraagt nadat hij een jonge zijn achternaam heeft gezien Ben je 1 van de slager?
Jonge ja.
Leraar, ik vind je vaders worst zo lekker!! Nee , ik bedoel het niet zo!!
Ik lag op de grond van het lachen!!
MyLittleLove schreef:Ak docente; 'Ja die krijtjes zijn zo onhandig, dadelijk wordt mijn blazer nog een krijtstreep-blazer, HAHA! .. Snappen jullie hem niet?'
Danique_G schreef:MyLittleLove schreef:Ak docente; 'Ja die krijtjes zijn zo onhandig, dadelijk wordt mijn blazer nog een krijtstreep-blazer, HAHA! .. Snappen jullie hem niet?'
Die humor is zo slecht dat het gewoon leuk is![]()
Mijn aak docent vandaaf ook.
(klas raakte constant afgeleid en ging zelf verder discussieren over het onderwerp)
Docent: 'Jongens, wees eens stil (kijkt gefrustreerd)'
Ik: 'Ik zal ze gaan slaan, dit is toch niet normaal?'
docent: 'Ik weet iets beters..'
(ik dacht, nou nu komt het hoor)
Zegt hij plotseling:
SEKS!
Iedereen meteen stil

heel grappig natuurlijk, en uiteindelijk stond ik met mn bio leraar te hakken omdat we geen zin hadden in die zumba
MyLittleLove schreef:Mijn geschiedenis docent heeft ook een steekje los.
'Nou kijk, de twintowers, blablabla...'
*je hoort een vliegtuig over de school vliegen*
'AAAAAAAAAAAAAAAAH NU ZIJN WIJ AAN DE BEURT!' en hij gaat onder een tafel zitten
moelly schreef:haha, het is pas leuk als je ook een docent hebt die er leuk over verteld.
mijn docent bijvoorbeeld, die doet alsof hij er zelf bij is geweest en/of het zelf heeft mee gemaakt.
hij doet nog net niet de/alle bewegingen na.
@mayniac_val: daar ben ik het volledig mee eens!

"