Nou van mij mogen ze de uitwerkingen nu wel op het internet zetten.
Anniekskie
Geplaatst: 18-06-13 11:04
Het kopje juni 2013 is er, maar nog zonder bestanden!
Edit: inmiddels met examen
Anniekskie
Geplaatst: 18-06-13 11:30
inmiddels nagekeken, kom bij PA op een 7.6 met alleen de antwoorden die echt goed zijn. Dus de twijfelgevallen niet meegerekend. Bij BE kom ik op een 7.2 met eveneens alleen de echt goede antwoorden.
Ik ben dus helemaal blij! Hoef nu eigenlijk morgenavond niet meer te gaan, maar is betaald dus ga wel gewoon, maar al wel met een heel ander gevoel.
Hoe is het bij jullie gegaan?
En Zamzam...success vanavond.
Laatst bijgewerkt door Anniekskie op 18-06-13 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt
zamzam
Geplaatst: 18-06-13 11:30
Ja ik heb ze gecheckt heb bedrijfseconomie zeker gehaald, maar baal wel van de stomme fouten die ik gemaakt heb. Kostprijscalculatie heb ik volgens mij ook wel, maar zal zeker niet hoger zijn dan een zesje, maar gehaald is gehaald.
gefeliciteerd anniekskie en je cijfer zal wel hoger zijn want je weet nooit hoe ze de open vragen en de berekingen beoordelen.
Dank je wel anniekskie ik ga vanavond en morgen proberen om toch een hoger cijfer te behalen.
Wat een stunt. Kregen we vanavond kopieën ipv originele examens en geen uitwerkings formulieren Blijkt dat ze vanmiddag perongeluk ook de examen opgaven van de avond op internet hadden gezet dus ze moesten vanmiddag nog nieuwe examens maken.
Dat is idd een beste stunt en niet echt handig. Waren ze wel te doen?
zamzam
Geplaatst: 19-06-13 10:18
Ik vond KPC wel te doen nu maar weer afwachten op de uitwerkingen volgende week. Want die van vorige week heb ik denk ik wel gehaald, maar dan ook wel op het randje. Ben benieuwd ze zullen vanavond vast ook wel met kopieën komen. BE heb ik zeker wel gehaald, maar ook niet met een hoog cijfer dus vanavond proberen om een hoger cijfer te halen.
Anniekskie succes vanavond (ook al heb je ze allebei al gehaald ).
Kreeg gister al commentaar dat ik gek was dat ik nog een X ging. Maar goed er is betaald en denk dat mijn baas het niet zo leuk vind als ik niet zou gaan. Iets verpesten kan ik toch niet meer, dus ga al met een heel ander gevoel. Ben idd benieuwd of we vanavond ook kopieën krijgen.
Hoe vond je het vanavond zamzam? Voor mijn gevoel was hij wel te doen. Maar heb hem redelijk snel gemaakt en daarna niet meer nagekeken dus ben benieuwd. Zal ik weer ff scannen morgen? Hadden idd geen uitwerking blaadjes vanavond en bij PA had ik het idee dat ze die nog snel gemaakt hadden, sommige vragen werden echt raar geformuleerd.
zamzam
Geplaatst: 19-06-13 23:20
Gefeliciteerd bertbaley.
Ik vond hem ook wel te doen al begon ik bij sommige opgaven in het begin even te twijfelen zoals gewoonlijk. Wij hadden idd ook geen uitwerkingssformulieren. Zou fijn zijn als je hem weer zou willen toesturen. Dan doe ik het ook zal alleen wat later zijn want ik moet morgen ochtend eerst naar de tandarts en daarna op mijn werk gelijk een meeting in.
Ja ik denk wel dat ik het ga doen. Ik ga dan denk ik starten met Bedrijfsadministratie. Mijn leraar had aangeraden om daar mee te beginnen en dat komt ook goed uit want dat was ook mijn idee om daar mee te beginnen. Ik ga ze ook per 1 doen.
Ik heb pa inderdaad wat slechter gemaakt dan de dagexamens maar nog steeds een voldoende. Maar daartegenover als ik het zo bereken be wel beter dan de dagexamens, dus ben toch niet voor niets geweest.
zamzam
Geplaatst: 25-06-13 21:36
Stiekem toch nog even gekeken vanaf je vakantieadres. Fijne vakantie. Ja ik heb ze allebei gehaald en met hogere punten als voor de dagexamens. Ben nu wel benieuwd naar mijn officiële cijfers, maar daar moeten we nog een paar weken op wachten. Ben wel al heel blij dat ik zeker weet dat ik ze gehaald heb.
Dus binnenkort maar inschrijven voor MBA.
Anniekskie
Geplaatst: 10-07-13 11:45
Kon het inderdaad niet laten om ff vanaf vakantie te kijken.
Jullie inmiddels ook de mail gehad met de uitslag?
Heb bij de dagexamens voor BE een 8.2 en voor PA een 7.8 Voor beide afgerond een 8, dus mooie cijfers Had alleen echt verwacht dat ik BE een lager cijfer dan PA had.