Remy schreef:En nog iets: LillLady: ik ben het met bovenstaande post van Holly eens, ik denk dat je er veel te makkelijk over denkt. En je zal zelf tijd moeten besteden aan het zoeken van groothandels/inkoopadressen. Dat hebben wij allemaal gedaan, je zult wel begrijpen dat het dan niet reëel is om hier te komen vragen om adressen van leveranciers terwijl wij zelf al het werk ervoor gedaan hebben.
Als ik zie hoe serieus een paar mensen hier bezig zijn met webshops voor dierenartikelen en hoeveel tijd, uren en geld ze er in investeren dan denk ik dat je het niet serieus genoeg inschat. Juist de shops die zijn opgestart met de insteek om "er iets bij te doen" verpesten de markt volledig.

Maar goed, ik vraag me eigenlijk af hoeveel werk je er al aan besteed hebt Rudina? Ik krijg namelijk zelf het idee dat je zomaar even bedacht hebt dat je dit gaat doen en nog absoluut niet hebt gekeken naar je concurrenten en je doelgroep (hoeveel vraag er is naar het product en hoeveel aanbod er al is). Maar wellicht heb je al heel veel uitgezocht en ben je er al heel lang mee bezig, zo komt het alleen niet over... Vandaar dat er nogal kritisch gereageerd wordt.
Veel mensen hier in het topic zitten in dezelfde branche, moeten keihard voor hun webshop werken en jij komt hier binnen hoppen van "och, dat doe ik er wel even bij, schrijf me even in bij de KVK, knal een shoppie in elkaar en als jullie het niet erg vinden, geef me gelijk even de adressen van jullie leveranciers". Zo werkt het gewoon niet en op deze manier ga je denk ik erg bedrogen uitkomen.
Maar goed, correct me if I'm wrong! Wellicht komt je post gewoon heel anders over dan je bedoelde.