Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dieuwke_ schreef:Eigen keuken/toilet/douche en slaapkamer apart van de woonkamer. Een appartement dus. Daarom lijkt het me ook beter om thuis te blijven en dankbaar gebruik te maken van m'n OV (hoef ook maar een klein uurtje te reizen) voordat ik failliet ben
NieneWiep schreef:Ik ga zondag met mn vader dus laminaat leggen in mn kamer, alleen we hebben het allebei nog nooit gedaan.Het hoeft ook niet perfect mooi te liggen, als ik maar een vloer heb.
Net al een tijdje op internet gekeken naar tips, dus het moet goed komen!
Red_Savage schreef:aaah even een dringende vraag! De huurbaas belt me zo terug.
Ik heb een kamer gevonden die ik echt heel graag zou willen hebben. Maaaaar de borg is 1e maand normale huur, + 2x de huur!
En de huur is 305 euro per maand. Dat betekent dat ik de eerste maand 915 euro moet betalen. Dat heb ik dus echt niet!
Ik heb al aangegeven dat dit echt moeilijk te doen is voor mij, maar ik wil de kamer zo graag. Dus het aanbod was om de borg verspreid over 2 maanden te betalen. Maar dan moet ik dus 2 maanden 610 euro betalen.. jeetje..
Nu dus het hele ding: Ik heb op kamernet gevonden dat 2xborg vragen niet eens mag? Ik neem aan dat dit klopt? Hier ga ik dadelijk over onderhandelen.. maar dadelijk wijzen zij MIJ af omdat ik 'moeilijk' doe.
Aaaah, wat nu.