Hoi!
Ik zit dus nu al 8 maanden in Nieuw zeeland, ben de dochter van Lightielight!
Ik heb het echt onwijs naar mijn zin hier! Vorig jaar was ik op school nog een echte exchange student gewoon als een van de vele, maar dit jaar, man ik voel me een ware kiwi! Ik heb zoveel vrienden kan goed met leraren overweg, heb het gewoon TE veel naar mijn zin!
Tuurlijk mis ik nederland en mijn vrienden en familie, maar hier voel ik me gewoon helemaal thuis.
Heb een top gastgezin, een top schoolbus, een topschool, een top uitzicht dus wat wil ik nou nog meer?
Het liefst ga ik nooit meer weg, soms denk ik wel eens, in 4 maanden is dit allemaal een herrinering en is alles gewoon weg. Zulke momenten maken me echt wel verdrietig (nadeel ver weg zitten maakt je emotioneel!) maar ik zit er nu op dit moment en ik grijp alles aan wat ik voor me voeten krijg en ik leef gewoon alsof elke dag mijn laatste is!
Nee echt ik kan iedereen nieuw zeeland en een exchange year gegarandeerd aanraden!
Alhoewel mijn engels is vooral slang op het moment, dat is wel een nadeel ABE hebben ze hier nog nooit van gehoord denk ik wel eens!
Maar echt ik ben verliefd op dit land!