Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
cornelie schreef:Maar kost zoiets je echt klanten? Of in die zin dat je dan als fotograaf minder goed houdingen aan kunt nemen ofzo?

Hilda79 schreef:Jeetje da's inderdaad dan dubbele pecht MDH. Hopen dat het snel weer de goeie kant op gaat.
Het lijkt wel of iedereen massaal gaat trouwen zeg. Vandaag het ene na het andere aanvraag mailtje voor trouwreportages.
Mijn twitter naam is HildaKoopmans
En ja ja ik vind het leuker dan ik ooit had gedacht.

Als je er iets besteld dan de verzendkosten gewoon op zijn goedkoopst zetten, het wordt meestal toch wel eerder geleverd (bij mij ook). M_D_H schreef:ja, ik kan moeilijk in de bak rond hobbelen om les te geven als ik niet eens kan lopen
maar mensen willen in die 2 maanden wel les hebben... dus vertrekken naar een ander
Mijn klanten vertrekken echt niet naar een ander als ik 2 maanden geen les kan geven. Nu zijn de instucteurs en instructrices in mijn tak van sport wat schaarser dan in de Engelse sport, maar toch. 

Ik ben al sinds oktober 2009 officieel en heb nóg geen visitekaartjes. Oh, én ik heb een bodywarmer gekocht naar mijn zin waar ik mijn logo op laat borduren binnenkort. Zo kunnen de mensen op wedstrijden me herkennen
Ik heb ook al veel vraag van klanten gehad die wel een bodywarmer willen dragen met mijn logo erop, maargoed, dat is nog best een dure aangelegenheid...
Enne, die bodywarmers kunnen wel goede reclame zijn! Kun je niet ergens een goedkoop partij'tje vandaan halen in diverse maten en die dan laten bedrukken?
Hilda79 schreef:Het is nu inderdaad een drukke tijd van bruidsparen die op zoek gaan naar een fotograaf. Begon in december al vond ik.Het lijkt wel of iedereen massaal gaat trouwen zeg. Vandaag het ene na het andere aanvraag mailtje voor trouwreportages.