Ik had er ook 26 van de 35! Alleen met vraag 37 ben ik het nog niet eens. Ik heb nog nooit geleerd dat een streep een selectie is
Phylos
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-10 21:09
nee inderdaad, vraag 37 vind ik ook raar en vraag 18 dus ook.. jullie ook gefeliciteerd
Wel erg jammer dat ik 2 van de 3 verwijderde vragen goed had...maja niet zeuren
sullebulle
Geplaatst: 02-11-10 08:43
Phylos schreef:
Wel erg jammer dat ik 2 van de 3 verwijderde vragen goed had...maja niet zeuren
Dát had ik dus ook. En ik had dus (bij 38vragen) 13 fout. En nu, bij 35 vragen, 12 fout. Omdat ik twee van de drie dus goed heb die geschrapt zijn!! Als ze eentje nou niet hadden geschrapt daarvan, had ik het gehaald. Maarja, 1 fout teveel dus, jammer maar helaas, volgende keer beter lezen.
Phylos
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-10 10:23
Ah wat jammer joh dat je het niet gehaald hebt! Echt balen. Ik vond het best vreemd dat vraag 34 eruit is gehaald. Die was toch niet moeilijk en hij heeft zelfs op college nog zo'n oefenvraag gegeven. Maar ja, je doet er nu denk ik niks meer aan en gelukkig heb je nog een kans.
Ik hoop dat vandaag de cijfers is een keer op progress komen..ben echt ongeduldig
Vandaag nog even hard aan de bak voor historische. Moet nog een deel van hoofdstuk 6 en dan heb ik alles samengevat en gelezen. Dan de samenvatting nog een keer doorlezen en morgen ook en dan ben ik het helemaal zat.
Jep, ik baalde ook enorm. Ik vond het ook erg raar, die twee vragen die ik wel goed had snapte ik ook, en dan worden ze eruit gehaald... Helaas, niks aan te doen, op naar de her. *maar ik baalde ontzettend gisteren! vooral toen ik las dat er 3 uitgehaald waren, ik dacht yeeeah er is een kans! maar helaas halen ze er dan net vragen uit die je juist goed hebt, maarja niks aan te doen*
Ik heb historische ook net afgerond, vandaag nog een keer de hele samenvatting doorlezen, morgen ook nog twee keer ofzo, en dan moet dat wel goedkomen, kan er niet echt over inzitten.
Jettie
Geplaatst: 02-11-10 11:40
Inderdaad balen Kel.. volgende keer vast beter! Ik had die 3 vragen wel allemaal fout trouwens, jullie zijn gewoon slimmer haha.
Ik heb Historische ook helemaal samengevat, vandaag nog even alle hoofdstukken bij langs lopen, samenvatting bestuderen en dan moet het wel lukken denk ik.
Phylos
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-10 09:27
yes eindelijk staan de cijfers op progress..Het valt me alles mee zeg! een 7,3
Ik heb een prachtige 5.0 (en dat met één foutje teveel)
Phylos
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-10 09:38
Ja en eigenlijk vind ik de gang van zaken ook erg vreemd. Weet niet of ik er nog een gesprekje aan moet verbinden. Maar het is eigenlijk toch te gek voor woorden dat vragen verwijderd worden en dat de kans bestaat dat mensen daar nadeel van ondervinden.
Want die vragen zijn dus schijnbaar te moeilijk of te vaag. Wij kunnen daar niks aan doen, daar zijn de makers verantwoordelijk voor. Mij vervolgens gaan ze (vooral) de mensen die juist die moeilijke vragen goed hebben gemaakt, benadelen door ze er helemaal uit te gooien waardoor de kans groot is dat je cijfer lager wordt. Het lijkt mij veel logischer dat wanneer een vraag niet correct lijkt te zijn, die vraag voor iedereen goed gerekend wordt. (net zoals op de middelbare school) De mensen die de vraag al goed hadden worden niet benadeeld en de mensen die hem fout hadden hebben geluk.
Dit lijkt mij een veel eerlijker proces, maar ja wie ben ik
Jep, of dat ze er een soort bonus systeem van maken, dat je een extra punt ervoor krijgt ofzo als je hem goed hebt, weetikhet. Baal er onwijs van, maar denk niet dat ik een voldoende voor elkaar kan krijgen. Maar ik vind het zeer vreemd dat er zomaar vragen geschrapt worden...
Tja bij ons is dat ook altijd, en als je die vraag dan toevallig goed hebt, heb je pech. Valt denk ik weinig tegen te doen.. Er gaat ook altijd een gokkans vanaf, ook oneerlijk eigenlijk als er mensen zijn die niet gokken maar ja :/
sullebulle
Geplaatst: 03-11-10 10:20
Hmhm idd, gewoon stomme pech. Op naar de her dan maar. Vanavond eerst nog historische pedagogiek, en dan lekker 4 dagen rust. Nouja rust, 2 dagen van 8 tot 18 werken en twee dagen rust.
Joepie! Ik is blij. Historisch gehaald! Had 6 fout. Vorige keer 7 fout en een 7,4 dus zal nu ook wel weer tussen de 7 en de 8 liggen denk ik.
Hoe is het bij de rest van de groningers gegaan?
Jettie
Geplaatst: 03-11-10 23:32
Zo, ik heb vaak ge-F5't vanavond maar kan nu dan ook heel blij gaan slapen: van vanavond had ik 5 fout van de 36, HP is dus wel in the pocket en voor Theoretische ben ik ook niet zo bang.. Erg fijn gevoel om het weekend mee in te gaan!
Goedzo Marije, gefeliciteerd! Super cijfer heb je nu dan
Phylos
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-10 23:34
Ah super Mariette! Zo zeg dat wel ja, echt super lekker slapen vannacht en lekker het weekend in met 4 vrije dagen. Ik denk dat ik theoretisch ook wel kan halen als mijn open vragen wat punten opleveren (mc had ik 9 fouten in)
Komt vast goed Marije. Ik sprak vanavond met meiden die er hele berekeningen op los hadden gelaten, en volgens hen kon je met 9 fout in de MC moeilijk een onvoldoende halen.