Het was een en al glijpartij, vooral bij 't winkelcentrum van de Korrewegwijk, daar was 1 en al ijs, zag nog wat mensen onderuit gaan, en ik ging zelf ook bijna

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Haha dit is mijn straat niet, dit is een 'grotere' weg.
Mijn straat ziet er zo uit:
Zag net moeder en kind op de fiets over de laag fietsen en onderuit gaan. Gelukkig was er niks aan de hand, maar fietsen met een kind achterop op die ijssneeuwlaag..
opisop_shop schreef:griebels schreef:Die schone auto heeft geen sneeuw onder de auto liggen die staat er dus wel langer
Of die staat op het plekje waar een andere auto heeft gestaan die vandaag weg is gegaan![]()
Heb vandaag echt genoten van de sneeuw, voor het eerst met mn jonkie in de sneeuw echt zalig en mooie foto's gemaakt
Het sneeuwt hier alweer steeds harder en het begint alweer glad te worden, de auto;s glibberen voor het huis langs.
Zal me nu vlug omkleden en toch maar wat eerder weggaan naar mn werk.
Als jullie hierna niets meer van me vernemen had ik toch mn eigen kop moeten volgen en thuis moeten blijven![]()
Mijn vriend gaat vanavond in de gaten houden hoe het weer hier is, als het te gek wordt denk ik dat hij wel naar mn werk belt met de vraag hoe lang ik nog weg blijf.
Iedereen nog veel succes/plezier met de sneeuw!
opisop_shop schreef:Gut Kiwiko ik wordt een beetje moe van je, sorry dat ik het zeg.
Heb net de resterende blz gelezen sinds ik ben gaan slapen en ik wordt door jou meerdere malen genoemd alszijnde "met de instelling van TS" en dat ik wel graag "een vrije dag wil op kosten van mijn baas".
Echt hoor, verkeerd lezen is ook een vak![]()
Ik heb dit topic geopend als algemene vraag, hoe dit bij iedereen op zn werk is geregeld, wie er wel en niet hoefde te werken enz .
Daarna in het kort even iets over mijn eigen situatie voor de volgende dag (vandaag dus).
Ik heb ook al in het topic vermeld dat het zeer zeker niet aan inzet ligt, ben echt niet iemand die voor een verkoudheidje thuis blijft en ze kunnen me altijd bellen en dan kom ik er meteen aan. Ook heb ik al gemeld dat ik gisteren op eigen kosten van mn andere werk thuis ben gebleven. Waarom dan door blijven zeggen dat ik op kosten van mijn baas thuis wil blijven?!
Ik wil gewoon puur technisch gezien hoe dit geregeld is.
Er gaat bij ons geregeld van alles mis met de uren (overuren, gewone uren, vakantieuren enz enz) en ik zou het dan wel graag op de juiste manier gecodeerd willen zien. Niets mis mee lijkt me toch?
Je zou zelfs kunnen denken dat ik een assertieve werknemer ben, die graag op tijd voorbereid is.
Heb me immers gisteren al druk gemaakt over hoe ik vandaag naar mn werk zou moeten.
![]()
Anyway, het ging mij erom, dat als het vandaag ook zo zou zijn als gisteren (en er dus bv totaal 70cm zou zijn gevallen met een wegdek dat vandaag glad zou zijn door opvriezing) het echt weleens te gek kon worden om de deur uit te gaan.
En wat er in zo'n geval aan de hand zou zijn qua werk.
En waar de grens ligt.
Zoals ik de wereld nu zie buiten is het prima te doen, dus voor mij geen problemen vandaag hoor
Heb mijn baas dus ook laten weten dat ik vandaag gewoon kom.
Heb nog geen antwoord van hem gekregen op mijn vraag hoe dit geregeld is voor extreme weersomstandigheden, dat ga ik dan ook zeker nog navragen. En nee, niet uit geldlust of om misbruik van te maken maar gewoon uit gezonde interesse
Dana01 schreef:ik bedacht me vanmiddag dat ik niet graag bus chauffeur zou zijn, je draagt wel de verantwoording voor al die mensen, als je dan een ongeluk krijgt
op dat moment snapte ik ineens waarom ze niet reden
Durante schreef:Jaduuh schreef:
Jouw straat ziet er nog goed uit! Ik kon vanochtend (half 6) niet eens op mijn fiets stappen in de straat van mijn vriend. En ben in de straten naar mijn straat toe en in mijn eigen straat maar gaan lopen, want die wegen waren echt spekglad en hobbelig.
Hier in de straat staan ook genoeg auto's die echt niet weg kunnen komen.
He, ik liep rond die tijd daar ook nog langs