Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isjtar schreef:Ik heb trouwens afgelopen zomer ook nog een reis naar/door Amerika gemaakt!Dat hadden leraren georganiseerd, maar we moesten wel alles zelf betalen...
![]()
We zijn in totaal met 40 leerlingen en 5 docenten gegaan voor 19 dagen van San Francisco tot San Diëgo en weer terug
Andante schreef:Oh, die reis naar Amerika!Eigenlijk al die reisjes hier, zover ben ik niet gekomen
.
De enige reis, en daarmee ook de reis die ik echt het allergaafste vond was vorig jaar, een week naar Engeland. Een halve week hebben we bij gastgezinnen in Cambridge gewoond, daarna in een jeugdhotel in Londen. Dat was echt vet.
Verder heb ik niet zoveel gereisd, dagje Hellendoorn in de eerste etc. Uitwisseling naar Roemenië heb ik zelf gemist, wel iemand bij ons gehad.
Dit jaar gaan we wel naar de LHC (deeltjesversneller) in Zwitserland, bij Genève. Nu wil de natuurkundeleraar regelen dat dat bezoekje samenvalt met de autoshow daar, echt geweldig. Werd 'ie helemaal blij van, dat dat waarschijnlijk ook nog kon ook
.
Isjtar schreef:Welkom! Ik doe idd ook het IB... Wij krijgen eigenlijk gewoon les, niet echt iets speciaals ofzo. We zijn vrij veel aan het oefenen met schrijven, vooral de comparative commentary waar ik dus echt een hekel aan heb
Een paar weken terug had ik mijn eerste interactive oral die ook mee zou kunnen tellen voor mn IB, en daar had ik een 7 voor... Lekker begin dus