Accountancy studenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Accountancy studenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 08:22

Nee vacature is voor Groningen.. Juist dat ambitieuze trekt me niet idd.. Hoorde van klasgenoten wel over de stages.. Werd toen al verwacht dat je tot weet ik het laat bleef zitten :+

Ik heb nog ruim 1,5 week bedenktijd.. ;)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 08:49

Ik heb er wel súper veel geleerd in de tijd dat ik er zat.. dus wat dat betreft zou ik zeggen DOEN. Maar dan wel in het achterhoofd houden dat je er niet te lang blijft :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 18:38

Das ook de twijfel die ik heb, als ik daar eens kan beginnen, is het daarna een eitje (denk ik/hoop ik) om ergens anders aan het werk te komen..

Op gesprek gaan kan natuurlijk altijd :+

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 13:23

Inderdaad! Ik kreeg bij groot kantoor toch 2/3 gesprekken ofzo!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 16:02

Eerste berichten die ik heb gehoord is dat de OAT goed gemaakt is; hier nog OAT'ers?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 16:08

Nope :')

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 16:09

Ik wel, krijg vrijdag de uitslag..

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:05

Ik hoorde juist dat de OAT slecht gemaakt is :=
Vriendinnen van mij hadden er ook niet een goed gevoel over.
Maar we zullen het zien.

Vandaag tentamen levensverzekeringswiskunde gehad, viel best tegen. Hoop dat ik m heb gehaald..

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:34

Wat raar, ik heb van een aantal gehoord dat ie best makkelijk was en dat er al hoge cijfers (rond de 8) waren gevallen.

Ah LVW; dat vond ik wel leuk, sommetjes maken. Ik mag nu op voor statistiek, net zoiets :+

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:44

Ik heb de OAT ook gemaakt, het ochtend deel vond ik goed te doen! Het middag deel stukken minder...

Als ik op google zoek op uitslagen zie je idd in een topic ergens een paar goeie cijfers voorbij komen!

Heb geen idee wanner ik mijn cijfer krijg...

Naath86, hoe vond jij hem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:05

LVW vond ik ook wel leuk :j Had ook best een goed cijfer geloof ik..

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:31

Ik vond de ochtend ook zeer goed te doen. De middag vond ik echt moeilijk, ook door tijdgebrek gewoon vragen open moeten laten.. Hoop dus dat ik de ochtend zo goed gemaakt heb, dat ik het kan compenseren met de middag..

Wanneer krijg je de uitslag Casca?

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:43

Op internet las ik dat er veel waren die het middag gedeelte moeilijker vonden en dat dat deel ook minder goed gemaakt was. Dus dat klopt dan wel met ons idee! :)

Ik hoop ook aan het einde van deze week de uitslag te krijgen, maar ze hebben helaas nog geen datum gegeven wanneer we de uitslag krijgen. Ze zeiden in ieder geval niet binnen 2 weken, nou, die termijn is voorbij, dus ik hoop snel!

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:19

En Naath86? Wat is je score?

Ik weet het helaas nog steeds niet.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:27

Op de Hanze is het iig al bekend. Ik heb eigenlijk alleen maar gehoord van mensen die hem hebben gehaald, ook van mensen waarvan ik het niet helemaal verwacht. Die van te voren zelf zeiden dat het meer een oefening was, omdat ze amper hadden geleerd. Tja mooi meegenomen... maar zou het zelf niet snel zo doen. Vond het toch wel fijn dat ik een redelijk cijfer had, ook zonder bonus.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:45

oww, dat vind ik altijd zoo vervelend dat soort mensen :+ haha, ergens niet voor leren en dan toch een hoog cijfer halen :+

Ik heb er veel voor gedaan, maar vind het altijd moeilijk inschatten hoe ik het werkelijk heb gedaan.. Of ik niet toch een paar puntjes gemist heb..

Wat voor cijfer had jij voor de OAT? Ik lees in je berichten dat je hem vorig jaar hebt gehaald?

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 00:11

Ik heb een 6,2 gehaald met een bonus!! Op Windesheim kan je een bonus halen. Ben dus helemaal blij!! Wij hebben in oktober een huis gekocht waar we 2,5 aan geklust hebben en met de kerst zijn overgegaan. Toen moest er nog vanalles gebeuren, terwijl ik eigenlijk heel hard aan de studie moest! En ik werd de week ervoor ook nog eens ziek... Ben dus echt heel blij dat ik hem gehaald heb in combinatie met alles, aangezien ik hem ook als deeltijd doe. Vandaag alleen nog Belastingrecht gehad, krijg ik volgende week denk ik uitslag en dan begin ik vrijdag met de Post HBO.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 00:25

*\o/* Gefeliciteerd!!!! Super!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 08:57

Hihi, ik heb hem toen gehaald dankzij de bonus, was er dus erg blij mee :D Moet zeggen dat ik er ook wel iets meer voor had kunnen leren.. :o Maar dat had ik voor de hele opleiding wel kunnen doen, was vaak nogal met de hakken over de sloot :+

Heb dinsdag weer sollicitatiegesprek, had de test bovengemiddeld gescoord, dus das al een positief begin.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 15:10

Gefeliciteerd Naath! Heerlijk dat je hem binnen hebt!

Casca schreef:
oww, dat vind ik altijd zoo vervelend dat soort mensen :+ haha, ergens niet voor leren en dan toch een hoog cijfer halen :+

Ik heb er veel voor gedaan, maar vind het altijd moeilijk inschatten hoe ik het werkelijk heb gedaan.. Of ik niet toch een paar puntjes gemist heb..

Wat voor cijfer had jij voor de OAT? Ik lees in je berichten dat je hem vorig jaar hebt gehaald?

7,5, de één na hoogste (hoogste was 7,9) 8-) Was er echt super blij mee, wel hard voor gewerkt, maar niet echt maximaal. Daarnaast had ik hem dat jaar ervoor gedaan, alleen toen ben ik na twee uur weg gegaan omdat ik vreselijk ziek was (39 koorts) en een virus onder de leden had, gelijk aan Pfeiffer. Daar heb ik nog minimaal driekwartjaar last van gehad. Dus het studeren naar de OAT toe ging ook niet vreselijk goed omdat ik nog veel vermoeid was enzo.

Maar ben nog steeds blij met m'n cijfer, al had ik het zo hoog ook niet verwacht. Helemaal niet door degene met een 7,9, dat is echt een studiepikkie.

Trouwens dat jaar daarvoor, toen ik ziek was, heeft iemand uit mijn klas hem gehaald met een 9,3....

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 13:27

Ik heb in maart 2 tentamens in Utrecht (lekkerdan) en nog een flexibel tentamen waarvan ik even moet kijken wanneer ik die wil gaan doen. Moet dus maar vast beginnen met leren!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:30

Iedereen gefeliciteerd *\o/*

Ik baal. ^) Een van mijn tentamens is ongeldig verklaard omdat een van mijn zeer slimme studiegenoten het tentamen heeft gejat bij de docent.. Beetje jammer, ik had het tentamen niet eens :=

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:32

Oei welk tentamen?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 14:04

Wat achterlijk joh! Daar heb jij toch niets mee te maken! Zullen ze aan de antwoorden ook ongetwijfeld wel kunnen zien!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 09:45

Zou Balkenende bij Ernst&Young nou onder, op of boven de Balkenende norm gaan verdienen? :')