Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ze waren alle 5 voor mij...
die nemen ze maandag maar weer mee, als ik daarvoor ook nog een plekje moest zoeken op mn fiets

mijn eerste 2 straten zijn niet lopend te doen
en lastig manouvreren met de fiets, dus dan kies ik er liever voor om nog een keer te fietsen dan met fiets en al om te lazeren (en dat gebeurd nog te vaak
)
heb ik ook altijd
tegenwoordig kunnen mijn benen er beter tegen geloof ik of het is zo'n routine geworden dat mijn benen automatisch goed gaan 
zal er wel komisch uit hebben gezien, heb echt even tot 10 staan tellen 

reed er ook net iemand langs 

. Klinkt allemaal bekent. Als mijn fiets omlazert dan laat ik hem ook gerust even liggen, er komt dan vaak wel even gefrustreerde zucht bij kijken. Die gaat dan toch nergens heen. Ik heb het wel een keer gehad dat mijn fiets ineens is gaan rijden en gelukkig vlak voor de gracht was omgevallen anders was die er zo ingereden
Nu zet ik hem dus niet meer in de buurt van water neer. Wat ik vaak doe is hem zeg maar op slot zetten zonder de sleutel eruit te draaien, dan kan die niet gaan rijden. Waardoor die ook niet meer zo vaak omvalt.
goed opletten met sorteren is het halve werk 
en dat doe ik niet vlug
een keer een zetfout kan gebeuren, ik ben ook niet perfect, maar die maakte er echt een potje van.

_Marinke_ schreef:Jeetje als ik hier een paar berichten lees wordt ik gewoon helemaal boos en verdrietig ik heb zeker wel respect voor de postBEZORGERS maar nog meer voor de postBODES!! Echt die hebben het pas te verduren maar zien jullie dat wel? Kijk is verder dan alleen maar lopen klagen..
Jammer dat jullie 30 jaar geleden niet begonnen zijn... Had jullie dan wel graag weer willen horen. En ik erger me ook groen en geel aan de titel, die klopt gewoon niet..
_Marinke_ schreef:Jeetje als ik hier een paar berichten lees wordt ik gewoon helemaal boos en verdrietig ik heb zeker wel respect voor de postBEZORGERS maar nog meer voor de postBODES!! Echt die hebben het pas te verduren maar zien jullie dat wel? Kijk is verder dan alleen maar lopen klagen..
Jammer dat jullie 30 jaar geleden niet begonnen zijn... Had jullie dan wel graag weer willen horen. En ik erger me ook groen en geel aan de titel, die klopt gewoon niet..
Dowski schreef:allereerst zie ik het verschil niet tussen de postbode en postbezorger?