Dat van die cursus is niet volledig correct en tegen die tijd al helemaal niet meer, Stoas zit dan waarschijnlijk in Wageningen.
En je stages op VMBO en MBO scholen vallen ontzettend mee. Je mag ook VMBO gelijk inwisselen voor MBO. Ik vond het zelf erg leuk om les te geven aan enthousiaste meiden over paarden.
Maar je moet het zelf weten, ik hoop dat deze opleiding je brengt wat je hoopt dat het je gaat brengen.
Je krijgt geen Duitse lessen, het is niet zo schools zoals op de CAH of de havo. Je krijgt wel andere dingen die belangrijk zijn voor het bedrijfsleven, als je zelf duits wilt leren omdat jij denkt dat dat belangrijk is dan kun je dat in je vrije ruimte doen.
Dat hangt echt van je modules af. Dat is per module weer verschillend, bij onderwijs modules krijg je bijv vakken als ontwerpen van lesstof, doelgroepgericht schrijven, didactiek, pedagogiek, interculturele ontwikkeling etc etc. Ook krijg je onderzoek, rapportage en inhoudelijke vakken op paardengebied enkele.
Bij bedrijfsmodules bijv. boekhouden, financieel management, ondernemerschap, marketing etc. Maar dat hangt van je gekozen modules af.
daar heb ik al vrijstelling voor voor ondernemerschap en anders heb ik nog een ondernemingsplan van het MBO, had ik een 8 voor dus daar heel blij mee
fryskhynders
Geplaatst: 08-06-09 22:07
Hallo, zijn er bokkers die nu nog op de stoas zitten en mij kunnen vertellen wanneer het volgende school jaar begint?? ik begin volgend jaar met de opleiding!!
haha ja indd maar ik wil weten tot hoe lang ik op lc kan zijn. dus ik dacht misschien staat al wel vast voor de leerlingen die er nu al op zitten... weet jij al waar je gaat wonen?
nee haha, hij kan ivm ze werk niet uit het groene hart.. Maar dat word de eerste weken toch even bikkelen.. Ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer we naar school moeten..
ja indd.. Dat wil ik ook.. Er zitten hier 3 of 4 agrische scholen in de buurt.. En laatst ben ik zelf naar Dronten gereden, was eigenlijk heel makkelijk! En op me dooie gemakkie deed ik er 1,5 uur over Maar ik heb 13 tot 20 september nog een vakantie geboekt staan.. daar baal ik wel van!!
Als ik het goed begrijp en in mijn jaarrooster kijk begint school weer in week 36. Maaaaar dan hoop ik er niet meer heen te hoeven! Ik heb vanmiddag twee belangrijke assesments, haal ik die, dan heb ik de Stoas bijna gehaald!