Fiebie schreef:Daar mag je over vallen. Dat is jouw visie. Maar voor één ligt het salaris nou eenmaal hoger dan voor de ander.
Als je mij 4 jaar geleden had gevraagd, wil je voor 2100 bij ons komen werken, dan had ik meteen mijn handtekening gezet, al was het in Delfzijl. Maar voor mij ligt dat nu anders en ik besef me dondersgoed dat ik niet mag klagen hoor
Net als dat de één niet voor een bepaald bedrijf wil werken omdat hij of zij daar een bepaalde mening over heeft. Dat kan allemaal.
Maar omdat ik iets dergelijks heb geroepen/ben meegegaan met de post van Kriel, ben ik/zijn we ineens arrogant, geen sympathie voor de medemens omdat ik ook mijn rijtje ook opnoem, net als Ir1ne
Dat vind ik niet echt getuigen van groots inzicht om eerlijk te zijn.....
Excuse you??? Groots inzicht?
Mijns inziens heb ik jou geen enkele keer rechtstreeks beledigd. De woorden arrogant heb je zelf getikt..
Jij kent mij helemaal niet, je weet al helemaal niet wat mijn inzicht wel of niet is, je moet eens in real life met me komen praten.
Hoogstaande intellectuele discussie? Moet dat op een paardenforum dan?
FYI, ik heb een IQ van 131... volgens mij is dat toch lichtelijk bovengemiddeld.. maar jij had me natuurlijk noooooit zo ingeschat want jij kan dat zien via bokt omdat je inzicht zo vreselijk goed is...