Hier duren de lessen altijd gewoon 60 minuten. Het is normaal om in het begin 1,5 uur te rijden, en als je dan de helft ongeveer van je leskaart gehad hebt ga je naar de 2 uur. Dan wordt ook snelweg en bijzondere verrichtingen meegenomen, en ga je ook de "grote" stad in. Vind het wel fijn werken zo.
Baal alleen een beetje, want ik heb een aantal jaar geleden een beetje een "tic" gehad in m'n ogen maar die was al heel lang helemaal weg, maar door alle stress is 'ie weer terug
Liesjeloef
Geplaatst: 23-05-15 19:18
Ik heb nu al zo veel stress voor m'n examen. Dat het een beetje snel donderdag is..
Ik heb de eerste lessen een uur gereden. Dit toen uitgebouwd naar 1,5 uur. Heb echt alleen de eerste weken een uurtje gereden, dan was ik ook wel gaar daarna haha. Die eerste lessen waren zwaar!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik m'n rijbewijs gehaald had maar er toch ook niks van kon was een heeeele rare droom haha. Woensdag heb ik nog 's middags les, dan een week niet en dan de dag voor m'n examen nog om 16:30. Nog even in de spits oefenen
Ik moet aankomende vrijdag afrijden, sochtends in de spits Telkens als ik er aan denk word ik stik zenuwachtig Heb het idee dat ik er nog helemaal niet klaar voor ben.. Morgenochtend nog een laatste les en dan is het zover