Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mallootje schreef:Soms stellen mensen om 21u een vraag op FB en wordt het niet geapprecieerd als ik pas de volgende ochtend om 9u antwoord geef, "want ik was toch online?". Maar soms heb ik gewoon geen zin om 's avonds nog een cataloog te pakken en iets op te zoeken...
Femke schreef:Hoe toevallig... terwijl ik dit type, word ik gebeld door de belastingdienst.
Die wilde graag even weten wat ik nou precies doe als dierenfotograaf.
Citaat:Mail dan naar info [at] boutiquehippique [punt] com
Duplo schreef:Ik heb geen mobiel nummer op mijn website staan, zakelijk staat vooralsnog doorgeschakeld maar nog niet gehad dat mensen buiten openingstijden bellen. Ze horen dan dat hij doorschakelt en hangen dan vaak al op.
Een contactformulier heb ik ook niet, twijfelde er wel aan maar persoonlijk gebruik ik ze nooit en haak ik af als ik dat alleen kan gebruiken op een website. Misschien toch maar wel toevoegen aangezien ik nu lees dat er toch wel mensen voorkeur aangeven.
@annash op je salespagina staat nu ditCitaat:Mail dan naar info [at] boutiquehippique [punt] com
Heeft dat een reden of moet je dat nog aanpassen? Staat heel apart je email adres zo.
Mallootje schreef:Joyce: Hoe gaat het intussen bij jou? Is de verkoop al weer bijgetrokken? Met de webshop merk ik hier dat het minder wordt naarmate het weer beter wordt, dan komen de mensen blijkbaar toch liever uit huis om iets in de winkel te gaan kopen..