Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Rebecca schreef:Ir1ne schreef:Rebecca agrifirm zoekt ook mensen? agriholland.nl? weet ik t.
Heeeul slordig. Ik kreeg wel een mail terug, welgemeende excuses. Maar das 2 keer slordig. Toch slecht voor zon groot bedrijf...
Klopt, dat ga ik nu dus ook proberen, alleen dat is in mijn regio alleen in het andere vakgebied, maar he.. niet geschoten is altijd mis!
arabella2000 schreef:Op dit moment zou ik ook mijn bed uitkomen voor een werkervaringsplaats die me iets van 800 euro zou etalen.
Jammer genoeg heb ik zelfs dat nog niet.
Hier wordt het waarschijnlijk toch productiewerk voor een tijdje. Wel heb ik de 23ste een sollicitatie stan voor een parttime baan in mijn richting. Een nadeel vind ik dan wel dat ik een week later op vakntie ga en ik dus pas half oktober zou kunnen starten. Maar we zullen zien. Op dit moment zit iknog gewoon thuis mijn spaargeld op te maken
x_Rebecca schreef:Ir1ne schreef:
Klopt, dat ga ik nu dus ook proberen, alleen dat is in mijn regio alleen in het andere vakgebied, maar he.. niet geschoten is altijd mis!
Agrojobs, redvice, agriwerker, abiant, ab oost, enz enz enzik vond juist redelijk wat aanbod in de agrarische sector, ook rundvee..
evt zou je ook Koepon kunnen proberen? is wel verder..
Ik vanmorgen een sollicitatie gestuurd voor medewerker QC . Een nieuwe functie, dus kan ik nog heel erg uitbreiden. Werd expliciet naar mijn opleiding gevraagd en naar starters ( heb diploma pas dit jaar gehaald door omstandigheden, tussentijds in logistiek bedrijf gewerkt). Binnen 15 min had ik een mailtje terug en kan ik as woensdag komen voor een orienterend gesprek.
Iemand een idee of dit gebruikelijk is dit voor de sluitingsdatum te doen? Of val ik dan in positieve zin op?
Shiloh schreef:Tja, ik mag mezelf dan wel MSc. Shiloh noemen, maar ik ben toch ook erg blij met mijn baantje die ik maandag start voor 1840 bruto 40 uur. Het is niet wat ik wil, en ik blijf ook zeker doorzoeken naar iets in mijn vakgebied, maar ben allang blij dat ik gewoon verdien. Werk is werk.
Douraque schreef:Misschien een interessante vacature: http://werkenbij.uwv.nl/vacatures/overz ... rijf/33481
In de interne mailing stond dat ze op zoek zijn naar ong. 130 mensen
Ir1ne schreef:Agrojobs, redvice, agriwerker, abiant, ab oost, enz enz enzik vond juist redelijk wat aanbod in de agrarische sector, ook rundvee..
evt zou je ook Koepon kunnen proberen? is wel verder..
Kriel ik vind t ook nogal arrogant overkomen eigenlijk...
Ik vanmorgen een sollicitatie gestuurd voor medewerker QC . Een nieuwe functie, dus kan ik nog heel erg uitbreiden. Werd expliciet naar mijn opleiding gevraagd en naar starters ( heb diploma pas dit jaar gehaald door omstandigheden, tussentijds in logistiek bedrijf gewerkt). Binnen 15 min had ik een mailtje terug en kan ik as woensdag komen voor een orienterend gesprek.
Iemand een idee of dit gebruikelijk is dit voor de sluitingsdatum te doen? Of val ik dan in positieve zin op?
2Morrow schreef:Ik meld mij ook.
Na een aantal jaar in de paarden gewerkt hebben is het tijd voor wat anders. Lichaam kan het werk niet meer aan.
Helaas heb ik alleen paardenhouderij/sport en management gedaan, en nu is er geen tijd en geld om een andere opleiding te volgen.
Alle vacatures die ik tegenkom word er een aantal jaar werkervaring gezocht
Ik ben opzoek naar een baan van rond de 30 uur. ( heb nog een bijbaan van 6 uur) in de omgeving van t Gooi. Lang stil staan kan ik niet i.v.m met lichamelijk klachten. (dus een winkel valt al af).
Met cijfers en talen ben ik ook niet zo goed.
Zelf dacht ik aan wat receptie werk, maar zelf daarvoor vragen ze opleidingen en veel ervaring.
Wie weet er een leuk baantje?
Alja schreef:Anne. schreef:Woensdag op gesprek bij PostNL! Leuk 'intake'gesprek gehad aan de telefoon met de recruiter, hopen dat het sollicitatiegesprek ook zo verloopt
Ik zou niet heel trots zijn op mezelf als ik bij post.nl zou werken.
Moet de voor de gein is de berichten op hun facebook pagina lezen