Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hilda79 schreef:Precies Holly.
Want wat doe je:
Reactiepagina met reactieformulier met code (die bij velen ergernis geeft omdat je ze vaak meerdere keren in moet tikken). Dan heb je alleen de reacties van mensen die behalve een mail/belletje/persoonlijk etc nog de moeite nemen dit ook op je site te zetten. Tenzij je zelf al die reacties ook online gaat zetten. Maar ja wilden die mensen dat wel want ze hebben het NIET op je site gezet. Dan heb je nog de "penny's" die een bericht plaatsen omdat ze je foto's op een spel willen of hebben gebruikt en de collega's die hun site op jouw site willen spammen.
Op mijn nieuwe site komen zeer zeker wel reacties. Netjes op de juiste pagina waar ze thuis horen en anoniem. Niet iedereen wil met naam online namelijk.
Zo hoeven bruidsparen niet de reacties te lezen over de newborns en omgekeerd. Iedere reactie op welke manier hij dan ook binnenkomt kan ik zelf daar plaatsen waar hij hoort. Eventuele schrijffouten onderschep ik daarmee ook.
Femke schreef:Toen ik mijn telefoonnummer nog op de website had staan, kreeg ik dat soort verzoeken ook per telefoon of sms op die rare tijden.
En ik ben vaak toch niet bereikbaar omdat ik onderweg ben óf met een fotoshoot/workshop bezig ben. Dus ik heb nu geen telefoon nummer meer op de site staan.
Handig, sta je midden in de polder op een pension stal en is de eigenaar er gewoon niet.
"Ja, de shoot was pas volgende week toch?"
Nu kan ik gewoon zeggen: Nee, lees de email er maar op na.
Mallootje schreef:Horsetopshop: Ik zie dat jullie al gratis kunnen verzenden vanaf € 45.. Met welke transporteur werken jullie?