Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ir1ne schreef:I certainly hope so. Ik zoek er ook 1. Wat zoek jij?
Belachelijk dat je dan niet in aanmerking komt.
Van hetzelfde bedrijf die me een mail terugstuurde met de verkeerde vacature kreeg ik vandaag een intern mailtje. Of ik wel ff wou kijken hoe ik de vacatures via magento van de site af wilde halen. uhhhh.. Say what??
Hoezo slordig...
Ik heb teruggestuurd dat ik wel graag dat wilde doen, en datik om die reden ook gesolliciteerd had
Shiloh schreef:Je hebt wel door dat je behoorlijk arrogant over komt met die smileys erbij? In een topic waar verschillende mensen rond lopen die al lang blij zijn als ze uberhaubt aan het werk zijn?
Kriel schreef:Dat is niet zo bedoeld....
Ir1ne schreef:Rebecca agrifirm zoekt ook mensen? agriholland.nl? weet ik t.
Heeeul slordig. Ik kreeg wel een mail terug, welgemeende excuses. Maar das 2 keer slordig. Toch slecht voor zon groot bedrijf...
Kriel schreef:Ik ben ook trots op wat ik bereikt heb, heel simpel.
En ook ik heb ooit aan de andere zijde gestaan hoor, en juist het feit dat ik daar zo bewust van ben is de reden waarom ik meelees/schrijf in dit topic.
Ik heb regelmatig kansen in het gehele land en deel die hier ook. Wordt alleen 9 van de tien keer niet op gereageerd......zelfs in het topic niet.
Dat geeft me toch wel te denken
Kinke schreef:Er stond vorige week toch nog een oproepje voor inpak werk oid voor kaas? Mag je lekker in 2-ploegen voor een prikkie en je krijgt geen reiskostenvergoeding. Wil wil dat nou niet![]()