Zodra ik een contactformulier erop zet weet ik heel zeker dat veel mensen helemaal niet meer zelf gaan lezen, maar direct hun vragen neerplempen.
Dat wil ik niet stimuleren

Ik heb ontzettend veel info op die website gezet, het is wel zo fijn als ik dan niet alsnog via de mail alles nog een keer over moet gaan typen

Vergis je overigens niet hoor: ik ben zeer klantvriendelijk en leg dagelijks vanalles tot in den treure uit aan mensen, help ze graag

Maar als je ze direct een vragenformuliertje voor de voeten werpt dan weet je gewoon zeker dat heel veel mensen niet zelf even rondkijken maar direct hun vraag stellen en dat vind ik gewoon niet nodig.
Heb dat nu al behoorlijk vaak, en dan moeten mensen dus eerst op een mail-link klikken die zo omschreven staat:
Citaat:Vragen?
Heeft u nog vragen?
We helpen u graag!
Kijk eerst even bij de FAQ
of de artikelomschrijvingen.
Geen antwoord op uw vraag
kunnen vinden?
Mail dan naar: info@boomloosrijden.nl
Of neem contact op met 1 van onze wederverkopers.
En dan zijn sommige woorden al een link zodat ze er direct naartoe kunnen

Dan NOG krijg ik vragen als: "wat kost zo'n zadel nou eigenlijk?".
Hoe klantvriendelijk ik ook ben, als ik dat lees denk ik toch:

Dat van die telefoon daarmee heb je trouwens wel een goed punt ja, inderdaad

Wat dat betreft is een contactformulier wel weer handiger

Maar in mijn geval juist niet, want dan krijg ik helemaal van die vragen waarvoor ik alles dat op de website staat nog eens dunnetjes over kan typen...

Mijn klanten moeten toch echt gewoon even lekker achter de laptop kruipen zodat ze goed alle informatie door kunnen lezen die van belang is voor de juiste keuze, ik kan moeilijk voor hen gaan kiezen en alles nog eens over typen in een mailbericht toch