Dat is wel totaal iets anders dan je in gedachte had, toch Lidy? Het klinkt wel erg interessant trouwens.
loismooij15
Geplaatst: 10-01-15 21:33
hooi allemaal! ik kom mij ook even mengen in dit topic
ik ben loïs Mooij en 16 jaar, ik doe op het moment Havo op het Wolfert Lyceum in Bergschenhoek. zoals iedereen hier zit op het moment ook midden in mijn examenjaar ik ga hierna de opleiding hippische bedrijfskunde volgen in Dronten, dus ik moet daar ook op kamers.. hierdoor ga ik mijn lieve paardje Bacardi helaas wat minder zien maar dit komt tijdens onze stages en weekenden weer helemaal goed ik start op het moment met Bacardi in het Z1
het lijkt me erg gezellig zo met deze grote groep!
Tjop tjop, werken jij. Ik ga ook aan het werk. Heb gisteren mijn whiteboard een kleurtje gegeven door alles in te vullen dat ik moet leren zodat ik de beste leerling wordt. Wow, klinkt ego, maar het werkt voor mij wel om te werken want ik wil wel graag mijn beste beentje voor zetten.
Hoihoi, Ik vroeg me af of ik me ook mag melden. Ik ben Lieke, 16 jaar en heb als profiel N&G met management&organisatie. Ik zit nu ook midden in mn toetsweek en heb na dit weekend nog wiskunde, engels, Nederlands en m&o. Hoe gaat de toetsweek bij iedereen? Als cijfers terug?