sabine1979 schreef:4 van 7Schiet al een beetje op.Dinsdag moet ik wakker blijven, krijg om 11 uur mijn tattoo Wauw 7 nachten..Oh wat gaaf wat voor tattoo ?
Tja, zijn er wel erg veel Een hoefijzer met vogelveer en konijnenpootjes, het ontwerp heb ik van de week al gekregen,iedereen vind hem mooi
sabine1979 schreef:Tja, zijn er wel erg veel Een hoefijzer met vogelveer en konijnenpootjes, het ontwerp heb ik van de week al gekregen,iedereen vind hem mooi Super gaaf ben benieuwd! Wat voor werk doe je?
sabine1979 schreef:Al 3 nachten rustig geweest, wordt wel weer tijd voor aktie Haha dat is dan best saai inderdaad, hier is het ook altijd vrij stil dus de nachten duren eeeeerg lang!
sabine1979 schreef:Dan duurt het erg lang. Mag tot 9 uur, en dan kom je thuis,en ben je klaar wakker Tot 9 uur Hoelaat ben je dan begonnen?Ik mag gelukkig van 23:00 tot 07:00 en als ik thuis kom slaap ik direct
23.45 begonnen.Collega wou wel tot 9 uur, zodat ik om 7 na huis kan,maarja kan de uren goed gebruiken
sabine1979 schreef:23.45 begonnen.Collega wou wel tot 9 uur, zodat ik om 7 na huis kan,maarja kan de uren goed gebruikenOke lange dienst dan! Maar als je de uren goed kan gebruiken is het ook wel weer erg lekker Nog wat actie gekomen bij jullie?
sabine1979 schreef:Ja tuurlijk, maak me maar lekker..Nog 4 uur en 25 min Sterkte moet je alle diensten nog tot 9 uur?
sabine1979 schreef:Nee gelukkig niet.Maandag en dinsdag tot 8 uurOke dat verlicht het misschien een beetje