laauraax schreef:Mijn hoop is ook weg, voor de 4e keer gezakt en elke keer andere kleine dingetjes.. op naar het ststaatsexamen
Wat ontzettend balen! Op wat voor kleine dingetjes ben je nu gezakt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stiperdestip schreef:laauraax schreef:Mijn hoop is ook weg, voor de 4e keer gezakt en elke keer andere kleine dingetjes.. op naar het ststaatsexamen
Wat ontzettend balen! Op wat voor kleine dingetjes ben je nu gezakt?
Hylkje schreef:Ik ben vandaag geslaagd. Terwijl ik er zelf zo'n slecht gevoel bij had.
Zag het ook even niet zitten.
Af en toe even flink adem halen.
Komt gewoon door de eerste examen dat hij mij liet zakken. Daar ben ik zooo onzeker door geworden.
Maar ben nu heel happy dat ik hem heb gehaald.
Anoniem schreef:Ik heb een vraagje, hoe werkt dat iTheorie? Hoe moet je betalen ervoor ect?
Zocht tussen de veel gestelde vragen maar kon 't niet vinden.
Fading schreef:Ik had het er met hem over, dat ik het zooo onwerkelijk vond dat het nu vast staat enzo. En dat ik echt onzeker ben over of ik het wel kan en het ooit wel zal halen.
Maar hij had er alle vertrouwen in...
Hij zat ook te vertellen dat hij laatst een leerling had (die ik 2x heb thuisgebracht) bij een rijschool lestte en hier 4x was gezakt. Hij heeft hier 10 lessen genomen en een examen en meteen geslaagd. Dat wil ook wel iets zeggen denk ik dan..
Stiperdestip schreef:Fading schreef:Ik had het er met hem over, dat ik het zooo onwerkelijk vond dat het nu vast staat enzo. En dat ik echt onzeker ben over of ik het wel kan en het ooit wel zal halen.
Maar hij had er alle vertrouwen in...
Hij zat ook te vertellen dat hij laatst een leerling had (die ik 2x heb thuisgebracht) bij een rijschool lestte en hier 4x was gezakt. Hij heeft hier 10 lessen genomen en een examen en meteen geslaagd. Dat wil ook wel iets zeggen denk ik dan..
Ik heb precies hetzelfde.. Ik geloof ook nog niet zo in mijn rijkunsten.
Had het er met mijn instructeur ook over, en die vond mijn rijden helemaal zo slecht niet.
" denk eens aan die eerste les, je dacht dat je het nooit zou kunnen. Kijk nu hoe je rijdt, ik doe helemaal niets naast je!"
Naja, dan toch maar wat meer vertrouwen in onszelf..