Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Marcella, bedoel je ik als voetveeg? Nou... Gezien ze mij al sinds januari beloven in dienst te nemen, dat nog steeds niet is gebeurd en ze andere beloftes gewoon niet nakomen: Tjah.
Maargoed, die baan in t noorden is vast wel érgens. Toch?
Mri schreef:Ik ben er echt niet van gediend dat een uzb mij voorstelt voor een functie/vacature zonder dat ik ingeschreven ben/ hun gevraagd heb of ik in hun bestand mag/ of ik interesse heb in die functie.
heb 2 keer (!) gehad dat ik door een uzb benaderd ben, dat ze mijn cv,op mb hadden gevonden, dat ze dit hadden doorgestuurd naar een klant van hun, en of ik daar op gesprek wilde komen via hun.
dat wil ik dus NIET. Ook hadden ze aan dat bedrijf een salaris,indicatie gegeven voor mij zeg maar. Eentje waar ik dus niet akkoord mee zou gaan (1750 bruto 40 u, terwijl ik op dat moment werkte voor 2150 38u).
en dan beledigd zijn dat de kandidaat die zij (ongevraagd) hebben voorgesteld geen interesse heeft
ik ben klaar met uzb's waar ik niet ingeschreven ben.
briitje schreef:Niet naar je zin op je werk? Ik zeg altijd dat ik liever minder word betaald, waar ik het wel naar me zin heb, dan andersom.