kynshiri schreef:ik denkt dat hij er zo toch weer wat persoonlijker en wat minder mijnwebwinkel-ig uitziet

Dat is je goed gelukt

Ik had niet door dat het een webwinkel van MWW was.
Ik heb wel een opmerking (ook) over de tekst op de homepagina. Die heb je als afbeelding opgeslagen, en daardoor (?) zijn de letters op mijn laptop wat vaag. Ik krijg dan het idee dat ik mijn ogen net niet scherp kan stellen, omdat de letters wat vaag blijven. Als ik jou was, zou ik het gewoon in tekst uittypen. Dat vergroot ook de vindbaarheid van Google, omdat je geschreven tekst meegenomen wordt door zoekmachines, maar tekst op afbeeldingen niet.

Op m'n iPhone kan ik het ook niet lezen. Ik denk ook dat die leesbaarheid op mobiele apparaten (smartphones, tablets) verbetert als je de tekst normaal schrijft. Dan wordt de lettergrotte vaak automatisch aangepast aan het beeldscherm van de gebruiker

Edit: ik zou ook je links nalopen. Ik klikte bijvoorbeeld op Kleding > Broeken, maar toen kwamen er zeker geen broeken tevoorschijn.
Klopt het ook dat sommige categorieën nog geen producten bevatten (zoals Kleding > Truien/Sweaters)? In dat geval zou ik die categorie verwijderen.
Het contactformulier werkt ook niet... Ik kan geen gegevens intypen? Ik zou, zeker zolang je contactformulier niet werkt, een e-mailadres toevoegen aan je contactenpagina. Dan kunnen mensen je toch bereiken.