Anne. schreef:Maar ze hebben ook gewoon niets voor me gedaan. Ik ben niet opgenomen in een database, ze hebben geen voorstellen gedaan, ze hebben nieteens in hun PC gekeken of er wat voor me was. Alleen die houding al vind ik erg jammer..
Maargoed, ik heb net weer een sollicitatie de deur uit gedaan bij een groot online elektronicabedrijf. Ben benieuwd of het wat wordt!
Ik wil hier wel op ingaan, werk bij een uitzendbureau

op het moment is de markt zo dat uitzendbureaus heel erg op zoek moeten naar vacatures. De goede mensen zijn heel makkelijk te vinden via de vacaturesites. Wij leggen dat hier ook gewoon zo uit. Vroeger liep je een uitzendbureau binnen en kwam je bijna gelijk met een baan naar buiten. Of gingen ze op zoek voor je naar een baan. Maar die hele markt is omgedraaid. Bedrijven hebben het ook krap en besteden geen geld meer aan uitzendkrachten, hebben ze liever zelf op contract. Onze taak is nu dus meer vacatures zoeken, dan mensen inschrijven

Wat je het beste kunt doen in je CV op Nationale vacaturebank, monsterboard enz. zetten. Als een uitzendbureau dan een leuke vacature heeft kunnen ze je vinden