Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bzoem schreef:Vuurneon; na dat ik zwanger was kregen we wat tegenslagen in de zaak, dus ineens minder inkomsten. Zoals het er eerst uit zag hoefde ik niet extra te werken, maar was ik thuis nodig.
Daarbij hadden beide werkgevers meer werk beloofd, alleen komen ze die belofte niet na.
Wij zijn trouwens een flexibele opvang
Dus dat probleem heb ik gelukkig niet.
Dimple schreef:Moeder
December 2012 - heden
Vanwege gezondheidsklachten van ons zoontje heb ik tijdelijk niet gewerkt om hem de zorg te geven die hij nodig had. Dit is nu volledig onder controle.
Ik heb dit vermeld in mijn CV. Is dit voldoende? Nog tips? Aanvullingen?
Kwanyin schreef:Ik heb het enorm druk gehad de laatst tijd, maar ik wil iedereen feliciteren die aan een baan geraakt is en de andere nog veel motivatie toewensen.
Over vrijwilligerswerk, bij mij heeft het wel degelijk geholpen. Ik heb een aantal banen gekregen omdat ze mijn sociaal engagement belangrijk vonden.
Over gaten op CV's geproken, ik zag net iets soortgelijks voorbijkomen. Meisje dat met mij een opleiding heeft gedaan, moet blijkaar nu nog haar paper verdedigen...dit was een opleiding van 3 jaar, en ik ben in 2011 afgestudeerd...die is dus 7,5 jaar bezig voor een opleiding van 3 jaar, en dan moet ze nog slagen of er komt weer een half jaar bij....ik ben echt benieuwd wat ze hierna gaat doen, dat krijg je toch ook niet verkocht op je cv?